GTA_Michael Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 (bewerkt) Toch wel de Golf serie van Volkswagen. (En dan vooral de GTI's, VR6, R32,R) 2014 Volkswagen Golf VII R 1996 Volkswagen Golf III VR6: Bewerkt: 6 april 2014 door GTA_Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2014 Toch vind ik de golf VI mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Golf, hands down. Mijn pa heeft nu net een golf 7 1.4 tfsi 140 pk DSG gekocht, parelmoer wit, man wat een beest is dat ding op de snelweg, meteen even in Duitsland getest vorige week ^^ Zelf heb ik sinds kort een golf 5, niet verkeerd op mijn 22e levensjaar denk ik zo, nu door aan het sparen voor een wat pittigere golf 6, iets in de vorm van een 1.4 tsi 122 pk lijkt me wel wat ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Golf 6 vind ik persoonlijk ook mooier, iets minder futuristisch, en veel subtieler naar mijn mening. Zelf ga ik deze zomer kijken voor een Lupo GTI, zo'n eentje: Ben benieuwd of ie mijn verwachtingen kan voldoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Mijn eerste wagen zal waarschijnlijk ook wel een Volkswagen Golf zijn, alleen weet ik niet welke soort. Maar de auto daarna wordt een Audi TT, vindt het een best leuk bakkie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Zo een Audi A4 mag je ook wel voor de deur zetten hier hoor.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Zo een Audi A4 mag je ook wel voor de deur zetten hier hoor.. ^^ Sowiezo man, zal er niet om klagen Maar kan altijd beter! Audi S4 2011. 333 HP, 250 KM/H 0-100 5 sec :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Als ik een Audi zou nemen, zou ik een Audi S3 Limousine nemen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2014 Ook goed. :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2014 Vind dit momenteel een van de mooiste Audi's: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2014 Wow, jongens toch Even wat nieuws op deze duffe pagina vol VAG plaatsen (Op die Lupo GTI na, die dingen zijn gewoon vet ) Mitsubishi Lancer Evo X blijft toch mijn favoriet, helaas het budget er totaal niet voor Maar ben ook erg blij met m'n Peugeot 106 RG en m'n Subaru Impreza WRX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.