The Outlaw Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 tja. IK eigenlijk ook niet, daarom zal ik maar efe moeten oefenen op een verlaten industrie terrein hier in de buurt, maar waar of niet met die lincoln onder je reet is het zeker de moeite waard! :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Ja das waar, je rijd niet in zon koektrommel (de europese wagens) en je heb luxe en degelijkheid en duurzaamheid, en dat is wat iedere automobilist wel wil hebben Reageren
Melchior Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Neem een luxe Mark V Robin, alle portierramen elektrisch bediend (2 ramen dus). Airco + elektrisch bediende stoelen (voor die tijd!!!). En dat zijn nog maar een paar voorbeeldjes! :o Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Dat kan wel zijn maar hebben ze ook een navigatiesysteem? of DVD installatie? of een LP installatie? en airbags? en een remote control enzo?? Reageren
Melchior Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Navigatie systeem, DVD installatie LP installatie en Remote Control zijn allemaal te regelen, net zoals bij moderne auto's, en je bent er even veel geld voor kwijt. Alleen die Airbags gaan moelijk worden. :huh: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 hahaha dus de lincoln heeft niet alles marja wat je niet heb kan ook niet kapotgan dus. Maarja Seat leon ownez, En wat vinden jullie van de Seat Altea?? ik vind m lelijk. Check hieronder: Reageren
Melchior Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik vind de Ibiza toch mooier. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ja ik ook, de nieuwe Seat Toledo die binnekort in de showrooms staat gaat er ongeveer hetzelfe uitzien als de Altea en heeft een archterkant van een Renault Megane, dus ik vin dat Seat lelijker wordt Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 lamborghini diablo en anders wel de lamborghini cala Reageren
Arjen Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 lamborghini diablo Dit is natuurlijk een geweldige auto, maar zou je dat later ook van je zakcentjes kunnen betalen.. :rolleyes: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 wordt waarschijnlijk straaljagerploot dat moet wel lukke Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 NOU DAN ben je wel 1 2 3 klaar he, nee geef mij maar een betrouwbare auto, een shelby bijvoorbeeld, erg betrouwbaar in tegenstelling tot een Lambo, die onderdelen kosste al een maandsalaris Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 wat is er niet betrouwbaar aan een lambo het gaat toch niet om het geld maar hoe hij rijdt en het uiterlijk Reageren
Melchior Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 wat is er niet betrouwbaar aan een lambo het gaat toch niet om het geld maar hoe hij rijdt en het uiterlijk Als jij een Lambo hebt gekocht mag je me tegen die tijd een PM'etje sturen! (Als er tegen die tijd nog het stoffige, ouderwetsche ''internet''bestaat). :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) wat is er niet betrouwbaar aan een lambo het gaat toch niet om het geld maar hoe hij rijdt en het uiterlijk Aan de ene kant wil ik wel een Lambo zodat ik de chickies kan paaien :lol: :lol: aand e andere kant niet, want Nederland=Drempelland maar hier is een redelijk onbeklend maar erg snelle auto. De Koenigsegg CCR. Hieronder wat info van de auto; Het is ongeloofelijk maar waar, Koenigsegg heeft een nog snellere auto gepresenteerd: de Koenigsegg CCR. Gebaseerd op de Koenigsegg CC V8 S maar dan nog een tikkeltje sneller. Met de bekende V8 onder de kap, die nu 806 pk levert, weet de CCR flinke records te breken. De sprint naar 100 km/h verloopt in slechts 3,2 seconden en de topsnelheid ligt boven de 395 km/h! Het indrukwekkende koppel van 920 Nm is verspreid beschikbaar. Al bij 2.000 tpm is er 550 Nm voor handen, tussen 3.000 en 7.300 tpm is er continue 700 Nm beschikbaar. Bron: RTL Autowereld Internetsite Bewerkt: 26 oktober 2004 door Robin2130 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.