Mania-92 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 melchior je krijgt een pm mag je er een keer mee rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 wat is er niet betrouwbaar aan een lambo het gaat toch niet om het geld maar hoe hij rijdt en het uiterlijk Aan de ene kant wil ik wel een Lambo zodat ik de chickies kan paaien :lol: :lol: aand e andere kant niet, want Nederland=Drempelland maar hier is een redelijk onbeklend maar erg snelle auto. De Koenigsegg CCR. Hieronder wat info van de auto; Het is ongeloofelijk maar waar, Koenigsegg heeft een nog snellere auto gepresenteerd: de Koenigsegg CCR. Gebaseerd op de Koenigsegg CC V8 S maar dan nog een tikkeltje sneller. Met de bekende V8 onder de kap, die nu 806 pk levert, weet de CCR flinke records te breken. De sprint naar 100 km/h verloopt in slechts 3,2 seconden en de topsnelheid ligt boven de 395 km/h! Het indrukwekkende koppel van 920 Nm is verspreid beschikbaar. Al bij 2.000 tpm is er 550 Nm voor handen, tussen 3.000 en 7.300 tpm is er continue 700 Nm beschikbaar. Bron: RTL Autowereld Internetsite Er moooi die koennigsegg's gebasseert op het bekende en zeer goede merk en prijzige merk ferrari! Sorry maar ik kan geen foto hier neer posten maar ik kan het wel met woorden vertalen! De bugatti eb veyron zeer snel en prijzig als ik het goed heb rijd i 430KM en kost in Duitsland al DAAR ZIJN ZE NORMAAL GOEDKOPER al zon kleine 2.500.000eurotjes (afgerond omlaag zelfs!) Hij is alleen verkrijg baar in rood met zwart en blauw met zwart! Maar raad nu maar wat i in nederland kost!!!!!!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Met een standaar 7-serie betaal je al 20 000 pleurie's meer weg aan de belasting ten opzichte van Duitsland. :angry: Laten we zeggen dat die Bugatti 500 000 euro meer kost in Nederland als in Duitsland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 ja Melchior ik moet zeggen, dit keer heb je ook gelijk*alweer* je zou autodealer moeten worden B) Oke deze moet nog uitkomen, maar ik heb als het goed is hier in Munchen er al een prototype van gezien, en mooi dat hij is.. mercedes_cls_2004_01_s.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Damn dat is nog eens een mooie auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik heb m' op vakantie in Oostenrijk en op de Duitse Autobahn al een paar keer gezien, prachige wagen! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Dat is zeker een mooie Benz, maarja hier is de BPM zo hoog dus hier is ie bijna niet te betalen, ja voor de rijke mensen die teveel geld hebben maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 De prijs van de CLS 55 AMG (AMG is een van de huistuners van Mercedes-Benz) begint pas bij 140 000 euro! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Ja begint, maarja alles inclusief? dat zal dan wel flink duurder uit kunnen pakken, Nederland kennende, het op kenteken zetten van zo'n mooie bolide kost al aardig wat namelijk en dat is nog niet alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 zo na enkele maanden vol afwezigheis is het tijd om ons geliefd topic weer nieuw bloed in te stoppen. Zo vlak voor kerst d8 ik aan een lekker amerikaanse slee! zie hier als ik het goed heb een lincoln uit 69 (speciaal voor Melchior) 69_2.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 BMW M6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 dat vin dik niet eens meer op een auto lijken, lijkt meer een....tja hoe moet je zoiets noemen een dier.... sorry maar bmw dat is geen auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Tja ik heb er heel veel. maar ik heb al mijn broer zijn auto laten zien en dat is de enige auto die ik wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 dat vin dik niet eens meer op een auto lijken, lijkt meer een....tja hoe moet je zoiets noemen een dier.... sorry maar bmw dat is geen auto Die Lincoln lijkt dan meer op een dier vind ik. Zon lomp ding......BMW is juist mooi, beter dan Mercedes enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 zo na enkele maanden vol afwezigheis is het tijd om ons geliefd topic weer nieuw bloed in te stoppen.Zo vlak voor kerst d8 ik aan een lekker amerikaanse slee! zie hier als ik het goed heb een lincoln uit 69 (speciaal voor Melchior) Wat een bak....*zucht* Hier nog een mooi dikke Towncar uit 79, wie zegt dat een strak kontje mooi is? Geef mij maar een dik achterwerk! Hier eentje die in het verre Amerika te koop staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.