The Outlaw Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 :blink: is het geen plaatje zo mooi gewoon :wub: als ik 18 word dan neem ik het 1e vliegtuig detroit, of texas, kijken of we een mooie lincoln kunnen importeren, alleen de kosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Wat dacht je is van de Maybach 62 oke niet egt mooi maar wel vet luxe en nog snel ook 0-100 km/h 5,4 s en top 250 km/h maarja je laat je daar in rijden maybach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dit zijn mijn lievelingsautos - Nissan Skyline R34 GT-R V-spec II -Mazda RX-7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik vind (van de moto's) een honda camino leuk en van de autos's een lamborghini ( ik weet niet hoe dat geschreven wordt) een ferrarri en een corvette beremachtig ps ik heb ooit al op een honda camino gezten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Deze ruleerd echt 9zo spreekt de Seat leon Fan) :lol: hieronder een Seat leon cupra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dit vindt ik nog altijd de aller mooiste auto die er maar is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 tja ik hem me altijd al een beverley hills cop willen voelen :rolleyes: zeker met een chevy corvette convertible onder mijn kont B) 18.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Een van m'n favo snelle sloepen, als ik ooit nog eens een echt snelle Amerikaan zou rijden moet het een Corvette zijn! :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 De 3 auto's die ik ooit wil hebben :-) '64 Lincoln Continental Convertible (zwart) '84 Ferrari Testarossa (rood uiteraard) Bentley Arnage RL (ook zwart) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuin hier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B) 1966continental111702.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Nette foto's Van mij Lamborghini of Maybach Die kant uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 te koop Nissan 100NX DEZE AUTO RULEZZZZZZ!!!!!!!!!!! (niet van mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuinhier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B) Wat een gangsterbak, ja je hebt gelijk, de enige echte suicide-door wagen is een Lincoln! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Deze nieuw VW Van Abt Sporting is mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Deze ruleerd echt 9zo spreekt de Seat leon Fan) :lol: hieronder een Seat leon cupra Slik. Jouw auto? @ RTS: VW's rules! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.