Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Recommended Posts

Geplaatst:

:blink: is het geen plaatje zo mooi gewoon :wub: als ik 18 word dan neem ik het 1e vliegtuig detroit, of texas, kijken of we een mooie lincoln kunnen importeren, alleen de kosten :(

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat dacht je is van de Maybach 62 oke niet egt mooi maar wel vet luxe en nog snel ook 0-100 km/h 5,4 s en top 250 km/h maarja je laat je daar in rijden :puh:

maybach

Geplaatst:

ik vind (van de moto's) een honda camino leuk en van de autos's een lamborghini ( ik weet niet hoe dat geschreven wordt) een ferrarri en een corvette beremachtig

ps ik heb ooit al op een honda camino gezten

Geplaatst:

tja ik hem me altijd al een beverley hills cop willen voelen :rolleyes:

zeker met een chevy corvette convertible onder mijn kont B)

18.jpe

Geplaatst:

Een van m'n favo snelle sloepen, als ik ooit nog eens een echt snelle Amerikaan zou rijden moet het een Corvette zijn! :wub:

Geplaatst:

De 3 auto's die ik ooit wil hebben :-)

'64 Lincoln Continental Convertible (zwart)

6420lincoln20conv5vc.jpg

'84 Ferrari Testarossa (rood uiteraard)

84testarossar6id.jpg

Bentley Arnage RL (ook zwart)

arnrl3rr.jpg

Geplaatst:

OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuin

hier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B)

1966continental111702.jpe

Geplaatst:
OMG Brokentable ik denk jij ik en Melchior 1 passie gemeen hebben: Lincoln wau man die lincoln is zo mooi :wub: echt maar ze zijn wel niet zo duur in amerika, maar importeren kost een fortuin

hier een continental uit 1966 me tsuicide doors heerlijk, eigenlijk passen die deuren alleen bij een lincoln B)

Wat een gangsterbak, ja je hebt gelijk, de enige echte suicide-door wagen is een Lincoln! :puh: :lol:

Geplaatst:
Deze ruleerd echt 9zo spreekt de Seat leon Fan) :lol:

hieronder een Seat leon cupra

Slik. Jouw auto?

@ RTS: VW's rules!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...