The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nou rouleren doet het niet hoor, massa ontslagen bij vw dus zo goed vind ik ze nou ook weer niet, eerder carrol shelby Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ik vind de mazda rx8 zie in mijn handtekening en de nissan skyline r 34 de mooiste en de porsche carrera gt, vooral het geluid van de porsche dat is echt geweldi, ik krijg er kippenvel van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Deze nieuw VW Van Abt Sporting is mooi! Zo die is echt heel mooi. Maar wat voor motor blok ligt er in dan. Een V8 misschien????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 tja in een VW pheaten ligt al een w12 motor speciaal ontworpen voor de p. maar die wordt inmiddels ook al gebruikt in andere modelllen. maar ik zou het houden op een v8 motor, is wel sterke, maar moet wel kunnen voor zo'n knappe knul Volkswagen_Phaeton_W12.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Deze nieuw VW Van Abt Sporting is mooi! Zo die is echt heel mooi. Maar wat voor motor blok ligt er in dan. Een V8 misschien????? Kheb hier de autoweek voor me liggen en daar staat in: 5 cil. in lijn 195 pk 450 nm bij 2.250 tpm Prijs: €70.703 !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 waar in Nederland? no way man dat geloof ik niet oke miss in Duitsland(zijn ze over algemeen wel cheaper) maar in Nl ? nee dat glaub ich nicht :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ferrari's blijven m'n eigen favoriet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 waar in Nederland? no way man dat geloof ik niet oke miss in Duitsland(zijn ze over algemeen wel cheaper) maar in Nl ? nee dat glaub ich nicht :blink: Het is toch zo, komt bij Pon's automobielen weg. De VW Importeur van NL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) *valt flauw* een koopje wqerkelijk een koopje zo goedkoop zie ik ze niet meer vaak :rolleyes: behalve een lincoln town car $18.200 spotgoedkoop voor zo'n lekker ding :wub: :love: Btw ik waarschuw jullie voor schokkende taferelen omtrent deze foto lincolin78.jpe Bewerkt: 31 december 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Deze ruleerd echt 9zo spreekt de Seat leon Fan) :lol: hieronder een Seat leon cupra Slik. Jouw auto? @ RTS: VW's rules! Was het maar zo'n feest Mitch, of je geeft mij ff € 50.000,- want seat leons zijn er prijzig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 *valt flauw*een koopje wqerkelijk een koopje zo goedkoop zie ik ze niet meer vaak :rolleyes: behalve een lincoln town car $18.200 spotgoedkoop voor zo'n lekker ding :wub: :love: Btw ik waarschuw jullie voor schokkende taferelen omtrent deze foto *Speciale uitzending van RTL4, jongeman is ziekenhuis ingebracht na het aanschouwen van beelden Lincoln Mark V, de jongeman maakt het goed maar moet herstellen bij de gedachte dat hij het komende jaar nog geen permissie heeft een van die pooierbakken de zijne kan noemen...* :lol: :lol: :lol: Ik ben er nog kapot van, ik kan niet meer wachten, ik kan niet meer wachten, ik kan niet meer wachten, ik kan niet meer wachten! :ahhh: Btw: 18 200 bugs is wel erg veel voor zo'n bak, zeker als ie in de States staat. Zeker maar 3000 miles op de teller ofzow, maar wat een beautie, voor de fan is ie goud waart! :lol: Als ik een Linc zou moeten kiezen: (Continental) Towncar of (Continental) Mark III/IV/V. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Voor de liefhebbers vandaag en morgen is er de PIMP MY RIDE Weekend special. Van 12:00 tot 17:00 alleen maar PIMP MY RIDE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Jakkes! :o 'wie deze auto mooi vind is echt een....***" alhoewel de velgen van buitegewone schoonheid zijn toch een + punt new_hijet.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Jakkes! :o 'wie deze auto mooi vind is echt een....***" alhoewel de velgen van buitegewone schoonheid zijn toch een + punt Ik vind hem vet, beter dan hoe die er eerst uitzag Mooie lincoln lowriders: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Daar ken je amper mee rijden hier in Nederland, maar het zijn zeker wel mooie bakken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.