-Niels- Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 eej, ik zelf windsurf,.... daarom vind ik deze bak mooi echt een surf bussie en een beetje mooi maken en hij is nog veel vetter..maar dit is ook een hele mooie en grappige auto groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Volgens mij is dat de VW transporter I, dat vind ik echte leuke bakken, je ziet ze niet zo vaak, en voor mensen die dat hebben, zijn er ook nog eens erg zuinig op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Ja die zijn vet, gister ook bij Pimp My Ride, met 40 inc beeldscherm erin Nu trouwens ook erop En wat vinden jullie ervan dat Deawoo nu Chevrolet is geworden? Chevrolet Matiz Het klinkt natuurlijk wel vetter als je zegt: Ik rij in een Chervolet. Ipv een Deawoo. Ik vind het wel vet Meer info Chevrolet Nederland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 Klinkt wel vetter, maar aan de andere kant vind ik Matiz niet echt een chevroletnaam, dus ze kunnen beter een nieuwe naam voor bedenken vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 tja voor mij blijft het een deawoo whether they like it or not, kan toch niet een chevrolet matiz dan gaat het mooi ervan af Daarom speciaal voor jullie een echte chevrolet Corvette C5 B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 tja voor mij blijft het een deawoo whether they like it or not, kan toch niet een chevrolet matiz dan gaat het mooi ervan af Daarom speciaal voor jullie een echte chevrolet Corvette C5 B) vetteout.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Ugly :lol: Deze: Getuned door West Coast Customs Wat een prachtige auto deze B) je zal hem maar voor je deur hebbe nstaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 seat leon cupra prachtwagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 (bewerkt) De BMW M5 is zoooooo mooi. Zonder de begrenser rijdt hij 338km/h (heb ik gelezen in een boekje) Met begrenser rijdt hij 250km/h. Dikke V10 erin. :lol: :lol: Bewerkt: 3 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Wat heb je nou aan 338 km/h dat red je toch niet hier in nederland, maar dat terzijde ik vind het een afschuwelijke pooierbak, sorry dat ik het zeg, ik vind m echt afgrijselijk, mij zal je er nooit in zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Wat heb je nou aan 338 km/h dat red je toch niet hier in nederland, maar dat terzijde ik vind het een afschuwelijke pooierbak, sorry dat ik het zeg, ik vind m echt afgrijselijk, mij zal je er nooit in zien gadver damme eerst de m6 en nu de m5 nee dat zijn geen auto's meer lijken net amfiebien of zoiets echt geen auto, no way Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Zucht dit noem ik een auto. Een dikke PIMP Escalade Deze ford F-550 vind ik ook wel ziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Dit vindt ik ook één van mijn lievelings auto's. De Bugatti EB 16.4 Veyron. Zijn top is 409 km/h, En Robin2130 , ik weet dat je nergens in Nederland zo hard kan rijden. Maar deze auto rijd zo super hard, dus ik wou het ook even erbij zetten En mag je hier ook mooie motors neer zetten of is dit topic alleen maar bedoelt voor auto's??? Bewerkt: 4 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) eej,ik zelf windsurf,.... daarom vind ik deze bak mooi echt een surf bussie en een beetje mooi maken en hij is nog veel vetter..maar dit is ook een hele mooie en grappige auto groeten Hey.. Die bak hebben wij ook in de garage. :lol: Naja.. Eigenlijk deze ( VWT2 West-falia ). En een Typish hippie-auto's. Ikzelf vind Hummers echt da bomb ! Bewerkt: 4 januari 2005 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Dit vindt ik ook één van mijn lievelings auto's.De Bugatti EB 16.4 Veyron. Zijn top is 409 km/h, En Robin2130 , ik weet dat je nergens in Nederland zo hard kan rijden. Maar deze auto rijd zo super hard, dus ik wou het ook even erbij zetten En mag je hier ook mooie motors neer zetten of is dit topic alleen maar bedoelt voor auto's??? Hmm goed idee mazzeltje, ik verander de topic titel zodat jullie ook motoren kunnen posten hier :lol: de topic luist nu als volgt: Lievelingsauto en Motoren veel plezier verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.