Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Dit vindt ik ook één van mijn lievelings auto's.De Bugatti EB 16.4 Veyron. Zijn top is 409 km/h, En Robin2130 , ik weet dat je nergens in Nederland zo hard kan rijden. Maar deze auto rijd zo super hard, dus ik wou het ook even erbij zetten En mag je hier ook mooie motors neer zetten of is dit topic alleen maar bedoelt voor auto's??? Hmm goed idee mazzeltje, ik verander de topic titel zodat jullie ook motoren kunnen posten hier :lol: Lievelings voertuig is ook goed toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Vooruit dan maar, ik verander het wel naar Lievelingsvoertuig maar dan blijft het ook zo en dan verander ik het niet meer edit: het is nu veranderd, dus jullie hoeven hier niet alleen maar mooie auto's te gaan posten maar mogen ook fietsen zijn, boten,vliegtuigen,motoren.scooters. Maar hou het wel gezellig en ga geen lullige bijlagen bijproppen van een oude fietswrak etc. hou het gewoon leuk zodat anderen er ook wat aan hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Dan heb ik hier gelijk een mooie motor. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Ik zag laatst met een paar vrienden gewoon op de weg, van die héle kleine motors rijden en die maken echt zo'n KEIHARD geluid ! :o Weet iemand de naam van die dingen ? Zijn zeker wel vet :lol: ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Je bedoelt een minibike Bewerkt: 4 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Sommige wel, maar heel veel mensen maken er zelf ook 1 kijk maar op de foto Als je er één zelf maakt kunnen ze er op allemaal verschillende manieren uit zien. Zelf vindt ik de zelf gemaakte Minibike's niet echt mooi. Maar ze zijn echt veel goedkoper dan er ééntje zo te kopen. De minibike van mijn buurman loopt over de 100 :lol: Bewerkt: 4 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Wat dachten jullie van deze Trike? daar mag je hier in NL ook in rijden met een gewone B rijbewijs (auto), want die trike's worden volgens de wet bij de auto's gerekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Ja die dingen hebben gewoon een bank achterop ! Zag er eentje op de openbare snelweg rijden !!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Deze motor wordt de TomaHawk genoemt. Er ligt een Viper V10 motor in :lol: En hij rijd over de 500 km/h. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Misschien dat het over een blata heb? Die dingen zijn wedstrijd dingen,maken veel geluid,en gaan bloedjesnel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Misschien dat het over een blata heb? Die dingen zijn wedstrijd dingen,maken veel geluid,en gaan bloedjesnel Een ''Blata'' is blijkbaar ook gewoon een minibike. Ik heb bij google ingetypt en toen vondt ik dit. En deze zou ik echt heel graag willen hebben. :lol: Wat is deze mooi. :o Bewerkt: 4 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Misschien dat het over een blata heb? Die dingen zijn wedstrijd dingen,maken veel geluid,en gaan bloedjesnel Een ''Blata'' is blijkbaar ook gewoon een minibike. Ik heb bij google ingetypt en toen vondt ik dit. En deze zou ik echt heel graag willen hebben. :lol: Wat is deze mooi. :o Die foto is ook zeker op ware grootte. :lol: Maar die minibikes zijn coole dingen hoor. Aleen je zit er een beetje ongemakkelik op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Je bedoelt een minibike Hebben die niet een merk en een type ? :o Misschien dat het over een blata heb? Die dingen zijn wedstrijd dingen,maken veel geluid,en gaan bloedjesnel Een ''Blata'' is blijkbaar ook gewoon een minibike. Ik heb bij google ingetypt en toen vondt ik dit. En deze zou ik echt heel graag willen hebben. :lol: Wat is deze mooi. :o Die foto is ook zeker op ware grootte. :lol: Maar die minibikes zijn coole dingen hoor. Aleen je zit er een beetje ongemakkelik op je zit er echt heel ongemakkelijk op, elke keer als ik op zón ding rij val ik haast weer. Omdat mijn voeten de grond aan raken. Erg ongemakkelijk ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 hee mensen ik heb deze mooie jacht nog in de achtertuin staan :lol: hij staat te koop voor een luttele € 10.000.000,- wie bied er meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.