Le Freak Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 Ik zei erbij: Een haalbare auto is de Volvo 440. Je kunt hiermee over de gewone snelweg rijden en hij is heel comforabel. Alle Volvo's zijn trouwens comfortabel en hebben een zeer goed motorstelsel.. Ik denk niet dat je in zon autotje lekker zit. En bovendien gaat een Volvo motorstelsel 15 keer zo lang mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 dat moet jij weten maarre ik moet voor geen goud een volvo ik vind dat echt ouwel lullen bakken ze mogen wel een goed motorstelsel hebben maarre ze mogen die lelijke modellen eens flink onder handen nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Check this out folks! Dit is pas echt heavy metal! Ik zou voor geen goud een saaie Zweedse wagen willen, dit is 30 jaar oud en bovendien zelfs sneller ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 heb jij geld teveel? die krengen zuipen benzine om het leven en wegenbelasting sommige wagens vind ik wel mooi maarre dit gaat mij dan veel geld kosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 (bewerkt) Wagens van 1979 en ervoor kosten nop qua wegenbelasting!! (de regel van Wim Kok op auto's van 25 jaar en ouder) Dit model is van voor 1979. En wat betreft de benzine, het zijn toch geen scheur auto's dus gewoon een beetje relaxt cruisen, dan haal je zeker de een op 3!! (als je dat zuinig noemt... ) Je spaart dus wegenbelasting uit wat je bij nieuwere auto's wel moet betalen alleen de benzine is erg duur. Maar dit wordt dus in evenwicht gebracht door de wegenbelasting die nop is (als je niet heel veel rijdt, en dan vooral niet te snel!). Bewerkt: 30 juli 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Monster truck is ook wel kicken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 (bewerkt) Impala Lowrider '64 En kheb hem ok in vice Bewerkt: 30 juli 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 ferrari 360 modena ferrari enzo ferrari spyder bmw x5 die vind ik echt cool en RTS waar heb je die car vandaan stuur ff link in pm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 (bewerkt) sorry hoor dat zal je waarschijnlijk nooit kunnen betalen een Ferrari Enzo kost € 990.000 (kale prijs) Bewerkt: 30 juli 2004 door robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 sorry hoor dat zal je waarschijnlijk nooit kunnen betalen een Ferrari Enzo kost € 990.000 (kale prijs) Wat maakt dat nou uit? <_< Kan toch zijn lievelings auto zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Die zijskirts schuren gewoon over de grond bij die lowrider :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 haha aan een ferrari heb je nix hier in Nederland ivm met die kutdrempels bij mij in de buurt leggen die gestoorden in een 60km/u zone 2 hoge drempels neer waar je met nauwelijks 20km/u overheen kan moet je naagaan als je met zo'n ferrari er overheen moet rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2004 Mmm, ja dan gaat het met de veren van een sloep stuk confortabeler. Hij schuurt ook niet over de grond, tenzij je hem natuurlijk verlaagd hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 31 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Jij ook altijd met je sloepen lees Lincoln Mark V maarja dat heb ik natuurlijk met de Seat Leon Cupra R GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Nou die Seat Leon Cupra R GT mag er ook zijn hoor! Voordat ik (heeeel lang geleden) sloepen leuk vond ik dat soort wagens ook cool! En die Seat is natuurlijk ook heel snel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.