Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Deze is het vetst!!! raad ht merk maar us`!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 het lijkt mij een honda, tja ik heb het niet zo op opgevoerde voertuigen geef mijn maar liever een oude lincoln lekker strak :lol: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 (bewerkt) het lijkt mij een honda, tja ik heb het niet zo op opgevoerde voertuigen geef mijn maar liever een oude lincoln lekker strak :lol: Klopt het is een honda. Die shelby in jou handtekening die is echt strak B) BTW die heb ik in gta Bewerkt: 8 januari 2005 door Dennizzzz Reageren
RTS Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Mwa die is wel makkelijk, honda civic om precies te zijn. Deze is moelijker (niet heel erg) maar raad maar es. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ik vind m maar lelijk terwijl ik seat waus ben <_< ik vind hem TE en overal waar TE voorstaat is niet goed he :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 nou vraag maar raak(dit is een makkie) R32_20GT_R_20Blue_20rear.jpe Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 daar is deze topic niet voor bedoeld eigenlijk om er een spel van te gaan maken, maar om het toch te zeggen: Nissan Skyline Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 daar is deze topic niet voor bedoeld eigenlijk om er een spel van te gaan maken, maar om het toch te zeggen:Nissan Skyline Maar Robin2130. Ik vindt het eerlijk gezegt wel leuk om auto's te gaan raden. Misschien is het wel leuk om een andere topic te openen en daar dan auto's te gaan raden Back to topic Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 daar is deze topic niet voor bedoeld eigenlijk om er een spel van te gaan maken, maar om het toch te zeggen:Nissan Skyline oke jij bent weer Robin het antwoord was goed B) Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) om precies te zijn is het en nissan skyline r32 Gtr Bewerkt: 9 januari 2005 door zerocooll Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Hier een mooie rally auto te zien. Em een mooie Bugatti EB 16.4 Veyron. :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.