Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Subaru ( Impressa? ) vind ik de ultime rally car ! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Speciaal voor jou heb ik hier de Subaru Impreza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Speciaal voor jou heb ik hier de Subaru Impreza Sweet ! B) Vind de kleuren ook zo mooi ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Speciaal voor jou heb ik hier de Subaru Impreza Sweet ! B) Vind de kleuren ook zo mooi ! jah die vink ook heel mooi alleen als er geen mooie bumpers enzo opzittu (NIET getuned) dan vind ik hem nie zo mooi.... en hij gaat echt hard voor een sedan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Speciaal voor jou heb ik hier de Subaru Impreza Sweet ! B) Vind de kleuren ook zo mooi ! jah die vink ook heel mooi alleen als er geen mooie bumpers enzo opzittu (NIET getuned) dan vind ik hem nie zo mooi.... en hij gaat echt hard voor een sedan. Hier heb ik speciaal een getunde Subaru Voor Denizzzz. Alleen het is een beetje slecht kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Speciaal voor jou heb ik hier de Subaru Impreza Sweet ! B) Vind de kleuren ook zo mooi ! jah die vink ook heel mooi alleen als er geen mooie bumpers enzo opzittu (NIET getuned) dan vind ik hem nie zo mooi.... en hij gaat echt hard voor een sedan. Hier heb ik speciaal een getunde Subaru Voor Denizzzz. Alleen het is een beetje slecht kwaliteit. Da's ook een n1 ! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 ik blaas die subaru's eruit met mijn shelby! en zeker met deze mooie ferrari hier :wub: Ferrari_20360_20Modena_20_CR03_208.5_20und_2011x18_.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Misschien blaas je die Subaru er wel uit met je Ferrari en Shelby. Maar deze kun jij er echt niet verslaan met die 2 auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Ik zat zo te zoeken vor plaatjes naar mooie auto's en toen Kwam ik deze mooie Lincoln Tegen de Lincoln Mark VIII, dat zal Melchior wel mooi vinden :lol: De volkswagen Golf V GTi Je moet er maar van houden: de Seat Altea Een klassieker: De T-Ford, trouwens pas geleden er nog 1 zien rijden, best wel apart, alleen werd hij vaak ingehaald :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Uglh wat een oerlelijke Lincoln, die Golf V is mooi en die Seat Altea zeker ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 nou die lincoln*wat een kont* is echt wel wat voor ons he Melch :lol: hoeveel zullen we voor zo'n schatge geven 35.000 eurie <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Hier heb ik ook nog een Subaru Impreza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 hier wat mooi motor, of wat het ook is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Mooie machine's, die ene met die spaakwielen lijkt wel een dragster. Maarja ze maken de gekste dingen de laatste tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Dit is pas een mooie auto [edit by Robin2130: link verwijderd, en de betreffende foto in deze post gezet] Bewerkt: 10 januari 2005 door Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.