Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) Deze Lincolns zijn speciaal voor Melchior Ik had het hem belooft. En ze zijn ook voor je verjaardag dan Bewerkt: 8 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hahaha ja mazzeltje dat zal hij heel erg mooi vinden, zo vlak voor zijn verjaardag :lol: * wie doet ermee om Melchior masaal felicitatie pb te sturen? meld je aan B) :rolleyes: :lol: * Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 mijn porsche blijft het mooist: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Jouw porsche? wauw man :lol: wat een geld mooi is ie niet maar hij kan er wel mee door! Reageren
Melchior Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Hahahaja mazzeltje dat zal hij heel erg mooi vinden, zo vlak voor zijn verjaardag :lol: * wie doet ermee om Melchior masaal felicitatie pb te sturen? meld je aan B) :rolleyes: :lol: * Hee, thnx hoor! Mooie wagens btw! (what else?) :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) haha jammer genoeg niet mijn auto :o Mooi is ie niet, wat???!!!!! <_< :lol: Hier nog een paar Pics aan Romero : Ah, ik smelt voor deze auto!!!!! Dit is THA CAR!!!!!!!! Bewerkt: 8 februari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 nou nee dank je die porrsches die jij nou laat zien zijn niet kwalitatief genoeg. Maak me maar wakker voor deze, god wat is ie mooi! targa3.jpe Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) haha :lol: , Ja die porsche, zeker 1 van de mooie voertuigen onder porsche!!!!! Stoer, als ik daar in reed, dan deed ik bij elke stoplicht, vroem, vroem en dan een burn out, zo de snelweg op!!! HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 8 februari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Wat vinden jullie van de Porsche Cayena dan? Reageren
RTS Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Wat vinden jullie van de Porsche Cayena dan? Hele mooie auto, alleen het past niet echt bij het imago van Porsche Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Dit noem ik stijl hebben: B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Wat vinden jullie van de Porsche Cayena dan? Hele mooie auto, alleen het past niet echt bij het imago van Porsche Nee idd het past niet bij het imago. Porsche staat bekent om snelle sport auto's En dan maken ze nu een terrein auto. Maar de Cayena is nog steeds een hele snelle auto. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ja dies zeker bruut!!!! Op de autorai 2 jaar geleden!! Toen stonden we bij hun plaats!! En men pa was in gesprek met iemand die daar stond, om de deur hele tijd open toe doen!! want je mocht alleen maar mensen met een porsche toe laten, die moesten hun sleutels dan laten zien en dan mochten ze door!! Naja op een gegeven moment vroeg ik, mogen we ook naar binnen, en toen mocht dat en toen heb ik vette brute porsches gezeten, waaronder Porsche cayenne vet gevoel is dat!! hetzelfde verhaal bij Brabus, auto met comp's erin enzovoort!! Echt zo vet! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) Hier door Hamann getunede Porsches en 1 Mini. En de Mini Bewerkt: 8 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.