Melchior Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Dit noem ik stijl hebben: B) Wow! :blink: :lol: Ik heb nog nooit zo'n botte hopper gezien, uberhaupt geen Caddy-hopper! Botte shit! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Hahahaja mazzeltje dat zal hij heel erg mooi vinden, zo vlak voor zijn verjaardag :lol: * wie doet ermee om Melchior masaal felicitatie pb te sturen? meld je aan B) :rolleyes: :lol: * Natuurlijk doe ik mee! Hier heeft ie alvast een mooie auto van zijn smaak, maar dan natuurlijk de kleur van veel vreugde! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 (bewerkt) wat dachten jullie van deze krachtpatser Een cadillac sixteen met een 8,3 liter V16 motor met 1000 pk Tuurlijk stuur ik hem een pm, nadat compliment van hem altijd B) :rolleyes: Bewerkt: 9 februari 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Maybach, de ridder onder de auto's :rolleyes: 9.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Wat vinden jullie van de nieuwe Ford F150. Dit is de Harley Davidson uitvoering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ik vind hem nu wel een beetje op een Escalade lijken (de voorkant) Hier een Escalade: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja daar heeft hij idd wat weg van, maar die escalade vind ik persoonlijk mooier B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 ja daar heeft hij idd wat weg van, maar die escalade vind ik persoonlijk mooier B) Idd vind ik de Escalade mooier, het is trouwens de Caddilac Escalade EXT. (Pick up uitvoering) De normale is mooier, I think. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 hier ook een pick up Een dodge ram v10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Cadillac op z'n mooist :wub: pracht van een auto zeker 1 van de mooiste :rolleyes: 04Rallye_20_33_.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Hahahaja mazzeltje dat zal hij heel erg mooi vinden, zo vlak voor zijn verjaardag :lol: * wie doet ermee om Melchior masaal felicitatie pb te sturen? meld je aan B) :rolleyes: :lol: * Natuurlijk doe ik mee! Hier heeft ie alvast een mooie auto van zijn smaak, maar dan natuurlijk de kleur van veel vreugde! Hey, bedankt voor het vroege verjaardagspresentje! :lol: En die Caddy is ook zeker mooi, weet je; toen ik 5 dagen in New York was heb ik als alleroudste auto die ik ''rijdend'' kon zien maar 2 keer zo eentje gezien. In New York rijden hartsikke veel nieuwere wagens rond, voor oude sloepen moet je naar Californie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Jep, dan moet je naar Houston Texas of Nashville gaan ben er als klein kund geweest heb toen de stad gezien in een oude buick reviera uit 78" man wat was dat cool zeg B) :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 nog een paar mooie auto's een mg met een v8 Een lotus exige En een ferrari f430 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Zijn die eerste 2 foto's van de RAI misschien.?? En ze zien er idd heel mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Zijn die eerste 2 foto's van de RAI misschien.??En ze zien er idd heel mooi uit. ja dat klopt, maar ik heb gewoon op google gekeken hoor. Die foto's zijn niet van mezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.