Mazzeltje Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Hier 2 beetje rare auto's En als ik deze auto zie moet ik meteen aan ''Mr Bean'' denken. :lol: Hij reed altijd met zijn Mini die driewielerauto omver. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Buick, er is geen betere :lol: Buick.Gsx_2.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 De Seat Tango Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Buick, er is geen betere :lol: :rolleyes: :lol: Dat is een Olds mein Freund. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 :lol: :lol: :lol: dacht je dat nou ze lijken wel behoorlijk veel op elkaar maar de bron waavan ik die picture vandaan heb is een oficieel iteliaans amerikaans import bedrijf, het kan wel kloppen dat je denkt dat het een Oldsmobile is maar nee dit is een oldsmobile uit 1969 oldsmobile_442_1969b.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) mijn favoriete wagens zijn lambo's(eender welke, vind de countagh wel het mooiste) , een hummer en een golf 2 Bewerkt: 11 februari 2005 door arnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Hier heb ik 4 plaatjes van een Ford Mustang. Vinden jullie vast wel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 deze auto... echt waar is van een vriend van mij in duitsland, momenteel is hij in Amerika om meet te doen met een grote meeting, mooi of mooi!!! :wub: BILL2.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kjeld_single Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Wat is jou favoriete auto???die van mij: Seat Leon Cupra R GT (zie plaatje) mijne acura integra vet harde auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Kennen jullie de Ghostrider. Dat is een Zweed die door Europa crosht met zijn motor. En dan soms wel met snelheden rond de 300 KM/H. Dit filmt hij ook en zet het dan op DVD. Hier een foto van de Ghostrider. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ja ik heb een dvd van hem, gevaarlijke man, de knightrider onder de motors vind ik. He gonna get himself kild one of these days <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 sinds vorige week heeft m'n pa een gloednieuwe, pikzwarte Escalade alleen de uitvoering vond ik in 't begin niet zo maar nu ik er in heb gereden, ja, is heel erg lekker De escalade ext Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 hier een pc hooft tractoren Een jeep Een range rover En een porsche cayenne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) Van deze Ferrari heb ik eerlijk gezegt nog nooit van gehoort. :blink: Hij ziet er trouwens wel mooi uit moet ik zeggen Bewerkt: 13 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kjeld_single Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Inderdaad! BMW rocks gewoon. Ik in mijn 320 CI Coupé bumperkleeft op een Seat Leon. En als je het een pooier-BMW vind is jou probleem. Maar BMW is echt beter dan je denkt B) ik vind een getunde alfa romeo 147 wel hard hij is lkkr mooi en stoer en snel :rolleyes: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.