The Outlaw Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 quads zijn fantastisch iets minder in de boch maar als je op een heuvel af gaat!!! dat is echt fantastisch, in clingendael(den haag) kun je er erg goed mee crossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Hier ik dacht zet er een zelfgemaakte motor tussen! Wat vinden jullie daar nou van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Punt a: Lijkt wel of E.T erop heeft gezeten Punt B : Lelijk!!!! zou zo in de thunderbirds kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) Dít vind ik nou mooi.. B) Edit: en dit.. B) Bewerkt: 18 februari 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Dít vind ik nou mooi.. Als je echt een mooie brandweerauto er tussen wilt zetten dan moet je een gouwe ouwe neerzetten! Iets zoals dit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Dít vind ik nou mooi.. Als je echt een mooie brandweerauto er tussen wilt zetten dan moet je een gouwe ouwe neerzetten! Ik hou toch meer van het wat modernere Al zijn de iets oude wagens van rond 1996 zonder officiele BZK striping waar ze hier nog veel mee rijden ook wel mooi, misschien wel mooier dan die mét BZK striping. Of de DAF 55 LF met Ziegler opbouw waar ze in Zierikzee mee rijden, prachtig B) ( alleen zit daar weer een electronische sirene op, vind de luchthoorns toch stukken mooier, en veel beter hoorbaar ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) Ik heb een paar foto's gemaakt op de RAI. Hier zijn ze dan, ik post ze niet allemaal want dat zijn er ongeveer 400 :lol: Bewerkt: 18 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 die laatste pic vind ik erg mooi! een Slr denk ik, ford mustang was ook op de stand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 een Slr denk ik.. Goh, scherp opgemerkt Staat ook maar 3x op de foto dat het een SLR is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ik weet het wel een hummer H2 een lekkers stoere bak http://[/img] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 ja maar die zuigt als een sloep man, de benzine kosten aan het eind van het jaar zijn denk ik maar dan de aankoop van je Hummer :lol: deze daarintegen niet, een buick blackhawk verdient een trofee voor meest....mooie auto B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik ben weer thuis! Hele mooie autos weer gezien op de Autobahn. Alleen ook wat minder leuke dingen, kettingbotsingen van zon 20-30 auto;s. O.a. Nederlanders allemaal in de prak. Mensen langs de kant huilend en geschokt. Leuk einde van je wintersportvakantie. Daarna ook nog laatste stuk nog meer ongevallen. Mercedes in de greppel, en nog wat op z'n kop erin. Alle ongevallen waren waarschijnlijk door het slechte weer gekomen, veel regen en laag schijnende zon. Nieuwe liefde erbij, de BMW 5-serie. wauw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Leuk dat je weer terug bent RTS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 op de bentley tour, deze pas nog gezien op de autobahn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Dan vind ik deze 5 serie bmw mooier de bmw m5 met een v10 motor erin met 500 pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.