Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dít vind ik nou mooi..

Als je echt een mooie brandweerauto er tussen wilt zetten dan moet je een gouwe ouwe neerzetten!

Ik hou toch meer van het wat modernere ;) Al zijn de iets oude wagens van rond 1996 zonder officiele BZK striping waar ze hier nog veel mee rijden ook wel mooi, misschien wel mooier dan die mét BZK striping.

Of de DAF 55 LF met Ziegler opbouw waar ze in Zierikzee mee rijden, prachtig B) ( alleen zit daar weer een electronische sirene op, vind de luchthoorns toch stukken mooier, en veel beter hoorbaar ;) )

Delen op andere websites

ja maar die zuigt als een sloep man, de benzine kosten aan het eind van het jaar zijn denk ik maar dan de aankoop van je Hummer :lol:

deze daarintegen niet, een buick blackhawk verdient een trofee voor meest....mooie auto B)

Delen op andere websites

Ik ben weer thuis! Hele mooie autos weer gezien op de Autobahn. Alleen ook wat minder leuke dingen, kettingbotsingen van zon 20-30 auto;s. O.a. Nederlanders allemaal in de prak. Mensen langs de kant huilend en geschokt. Leuk einde van je wintersportvakantie.

Daarna ook nog laatste stuk nog meer ongevallen. Mercedes in de greppel, en nog wat op z'n kop erin. Alle ongevallen waren waarschijnlijk door het slechte weer gekomen, veel regen en laag schijnende zon.

Nieuwe liefde erbij, de BMW 5-serie. wauw

2004-BMW-5-Series.jpg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...