Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Dan vind ik deze 5 serie bmw mooierde bmw m5 met een v10 motor erin met 500 pk Ja , die is echt mooi. Zonder begrenser rijd hij 338 km/h per uur. :lol: Hier nog een foto.. Bewerkt: 20 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 zonder?? :huh: wauw dat is fast zeg niet dat ik ooit die snelheid ga rijden maar voor de fanatieke is het wel aardig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Heil aan de 6 serie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 uhm, uhm dat is nou niet een god op auto gebied, Heil aan de Mustang B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Hier een mooi plaatje van een oude BMW race auto. (zie foto op de bijlage.) Dit vind ik er nou ook stoer uitzien. En een Lamborghini Cala. Bewerkt: 21 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Als ik aan een bmw denkt.....dan vind ik toch deze een van de mooiere: De Vliegende BMW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Haha, dat ziet er wel erg leuk uit. Een mooie BMW Z4. Alleen ik denk dat het niet zo goed is voor de Schokdempers als je zulke stunts uit haald. :lol: Maar ja,, het ziet er altijd wel mooi uit. Bewerkt: 21 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ik vind de MACLAREN F1 GTR wel leuk COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ik vind de MACLAREN F1 GTR wel leuk COMMANDO :ph34r: deze dus :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 wat dachten jullie van deze peugeot: De peugeot 407 En nog een Aston Martin v8 Vantage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 wat te denken van dit juweeltje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) niet zo goed is voor de Schokdempers Nederlands is niet m'n originele taal, maar heet dat schokdempers?? volgens mij schokbrekers? tenminste, voo rm'n Renault 5 GTTurbo ben ik op zoek gegaan naar 2 nieuwe schokbrekers en men begreep mij In 't Engels is dat toch wat makkelijker Mustang was wel gaaf, maar 't jammere is dat er ZOVEEL van zijn. M'n pa heeft een van de eerste versies, wel leuk maar ben er toch niet zo'n fan van. Bewerkt: 21 februari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) niet zo goed is voor de Schokdempers Nederlands is niet m'n originele taal, maar heet dat schokdempers?? volgens mij schokbrekers? tenminste, voo rm'n Renault 5 GTTurbo ben ik op zoek gegaan naar 2 nieuwe schokbrekers en men begreep mij In 't Engels is dat toch wat makkelijker Mustang was wel gaaf, maar 't jammere is dat er ZOVEEL van zijn. M'n pa heeft een van de eerste versies, wel leuk maar ben er toch niet zo'n fan van. Het kan namelijk ook anders heten in de stad waar jij woont. Ik woon zelf in Enschede. En misschien noemen wij het hier Schokdempers en in de regio waar jij woont word het misschien wel schokbrekers genoemt. Maar het zijn gewoon precies de zelfde componenten. Bij mij op stage en op school praten wij altijd over schokdempers. maar als je goed naar de namen luisterd komt het allebei op het zelfde neer. Breken - de schokken breken , zodat je er weinig van voelt. Dempen - de schokken minder maken. Bewerkt: 21 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 okay, waarschijnlijk ben ik dan fout. Volgens mij is 't inderdaad demper, dempt de energie van de veer. ik heb 9 jaar in amerika gewoont, op m'n 12e, bijna 13e kwam ik hier, maar spreek nog bijna elke dag Engels (en heb tussen m'n 17e en 18e nog in LA gewoont. vandaar. verder met 't topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 ik vind de MACLAREN F1 GTR wel leuk COMMANDO :ph34r: deze dus :huh: bijna dat is volgens mij de MACLAREN F1 en niet de MACLAREN F1 gtr ach ja wat maakt het uit ze zijn alle 2 cool COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.