The Outlaw Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 nobody blames you my friend! maar om verder te gaan een 76' ford thunder bird een echte "cop car" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Vind ik erg mooi, na ze vaak op de autobahn heb gezien: Duitsers geven meer uit aan auto;s. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 het is trouwens geen Maclaren maar Mclaren een v12 met 636 pk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 :rolleyes: Ik ben verliefd :rolleyes: op deze hier!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 beetje de vormen van een oude Buick of Cadillac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 idd die auto's zijn mijn leven B) normal_10030310.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 idd die auto's zijn mijn leven B) Blijft elke keer weer mooi he?? Ik denk niet dat er bij mij een luchthapper op komt, maar dat hangt ook een beetje van de carburateur af die er nog in moet komen. die vierkante brede gril, da's wat mij tot deze auto heeft gekozen, die te gekke rechte hoekige lines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 een beest is jou Auto Savage een Moordend beest :lol: wat mij tot mijn shelby aantrok en nu nog trekt is zijn mooie achterkant echt om van te houden gewoon zeker met die achterlichten en het geronk van de motor!!! Gt500_1b.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 mocht je er ooit een invoeren, laat maar even weten, ben er nu vrij handig mee geworden. ik hoop de charger rond april klaar te hebben voor de keuring en de weg op te krijgen. Zal vast wel wat langer duren. ik ben 4 dagen per week aan 't werk, soms op kantoor, soms in NL, Duitsland, België of Engeland, en 3 dagen per week werk ik er aan en meestal 's avonds ook nog, dus opzich schiet het op. Vandaag ben ik even vrij, maar de verwarming in m'n garage is kaduuk, dus dat sleutelt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 BMW is mijn droom auto. En ik ga er ook zeker 1 ooit kopen. Maar eerst moet ik me rijbewijs halen <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) onderdelen 2 weken geleden onderdelen op 't moment bij m'n schuur/garage snap helemaal niks van die fucked up computer waarom die pics niet groot worden, maar goed. you get the idea Bewerkt: 24 februari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 kun je niet een pic van je auto maken, zoals die er nu uitziet? om op de american tour te blijven B) Camaro z-28 Chevy.Camaro.Z28_2.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 moet ik even kijken hoe ik die foto's plaats. Via imageshack krijg ik ze zo klein. Je krijgt dan 3 links en welke moet ik dan hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) ik heb het geprobeerd, krijg ze niet zo groot op internet, weet niet hoe dat moet. eerste foto's zijn van hoe het bji aankoop was, en de laatste 2 is hoe m'n charger bijna kaalgeschuurd en in grondlaag is. de originele kleur zit nog aan de binnenkant Bewerkt: 24 februari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Dat schreeuwt om restauratie :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.