Jump to content
  • Reacties 3.5k
  • Bezichtigingen 237.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_99412
idd :D die auto's zijn mijn leven B)

Blijft elke keer weer mooi he??

Ik denk niet dat er bij mij een luchthapper op komt, maar dat hangt ook een beetje van de carburateur af die er nog in moet komen.

die vierkante brede gril, da's wat mij tot deze auto heeft gekozen, die te gekke rechte hoekige lines

Geplaatst:
comment_99475

een beest is jou Auto Savage een Moordend beest :lol:

wat mij tot mijn shelby aantrok en nu nog trekt is zijn mooie achterkant echt om van te houden gewoon zeker met die achterlichten en het geronk van de motor!!!

Gt500_1b.jpe

Geplaatst:
comment_99479

mocht je er ooit een invoeren, laat maar even weten, ben er nu vrij handig mee geworden.

ik hoop de charger rond april klaar te hebben voor de keuring en de weg op te krijgen. Zal vast wel wat langer duren. ik ben 4 dagen per week aan 't werk, soms op kantoor, soms in NL, Duitsland, België of Engeland, en 3 dagen per week werk ik er aan en meestal 's avonds ook nog, dus opzich schiet het op.

Vandaag ben ik even vrij, maar de verwarming in m'n garage is kaduuk, dus dat sleutelt niet

Geplaatst:
comment_99747

onderdelen 2 weken geleden

b31b9go.th.jpg

onderdelen op 't moment bij m'n schuur/garage

0b1b6ek.th.jpg

snap helemaal niks van die fucked up computer waarom die pics niet groot worden, maar goed. you get the idea

Bewerkt: door Savage

Geplaatst:
comment_99941

dash1.th.jpg

dash22iu.th.jpg

dash39el.th.jpg

interieur89lt.th.jpg

schuur90wp.th.jpg

bende3rq.th.jpg

ik heb het geprobeerd, krijg ze niet zo groot op internet, weet niet hoe dat moet.

eerste foto's zijn van hoe het bji aankoop was, en de laatste 2 is hoe m'n charger bijna kaalgeschuurd en in grondlaag is. de originele kleur zit nog aan de binnenkant

Geplaatst:
comment_99972

daar ben ik al lang mee bezig. Dit is ongeveer 2 weken geleden denk ik. Ik werk er denk ik zo'n 5uur per dag aan (na m'n gewone werk) en dan in de weekenden zo'n 12uur per dag denk ik

de lak was dof blauw en heb ik helemaal afgeschuurd. roestige delen heb ik er nu ondertussen uitgehaald en door een maat een stuk in laten lassen (zoals je ziet achter het achterwiel en bumper) en de hele handel gaat langzaam maar zeker teruggebouwd worden. Nu ben ik bezig (hij staat tegenover me maar ik heb nu even peuk en koffie pauze) het oppervlak helemaal glad te krijgen, deuken eruit etc. en dan kan ik gaan spuiten. Ik denk dat het either dof zwart wordt or glimmend zwart.

interieur is nu bij de bekleder en wordt blauwachtig leer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.