The Outlaw Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 Over wie heb je het van die 2 haha Wat denk je ik zeg toch Mustang? dat kan No way een vrouw zijn No way!!!, typetje voor jou lijkt me :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) :lol: mustang is totally funk, bij need for speed underground 2 zit ie ook ,lekker verlagen dikke spoiler en alle troep op een mustang wat niet hoort...lachu :lol: :lol: :o ben een beetje blij emoticons ... B) :lol: Bewerkt: 8 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 Ford Mustang is iderdaad erg mooi. Ook deze is heel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 mwha aardig ,niet echt mooi ,ikke vind toch de vierkante mustangs mooier en ,trouwens hoeveel soorten mustangs zijn der... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 mwha aardig ,niet echt mooi ,ikke vind toch de vierkante mustangs mooier en ,trouwens hoeveel soorten mustangs zijn der... Volgens mij zijn er echt heel veel soorten Mustang's. Misschien wel meer dan 10., denk ik dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 mwha aardig ,niet echt mooi ,ikke vind toch de vierkante mustangs mooier en ,trouwens hoeveel soorten mustangs zijn der... Volgens mij zijn er echt heel veel soorten Mustang's. Misschien wel meer dan 10., denk ik dan. klopt je hebt ze in verschillende uitvoeringen van verschillende tijden van de jaren 60 tot en met de jaren 2000, de tijd van 1960 en 1980 zijn nog het mooist B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik kwam vandaag thuis van de winkel. En wat zag ik toen voor mijn huis staan....... Een Lincoln Mark V Hij ziet er erg mooi uit in het echt. Op plaatjes ziet hij er al heel mooi uit, maar in het echt nog mooier. Toen ik hem zag moest ik ineens aan Melchior denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik kwam vandaag thuis van de winkel.En wat zag ik toen voor mijn huis staan....... Een Lincoln Mark V Hij ziet er erg mooi uit in het echt. Op plaatjes ziet hij er al heel mooi uit, maar in het echt nog mooier. Toen ik hem zag moest ik ineens aan Melchior denken Jah?!? Lucky bastard! Als ik dat voor mijn huis had staan had ik als parkeerplaatsvergoeding wel een ritje gevraagd hoor! :lol: En ja, ik vind m' in het echt ook zelfs nog mooier dan op de mooiste plaatjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Deze lijkt toch op de Infernus :unsure: ik vind hem wel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Deze lijkt toch op de Infernus :unsure: ik vind hem wel mooi! die bestaat ook echt what els... :lol: het is ok een honda nsx... melcior ik ging naar de race en rally (bij de brabanthallen en toen zag ik ook een lincon mark v die je ook op de eerste pagina hebt laten zien...ook een witte... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik smelte voor deze wagen(s): B) B) BMW is zeker een hele mooie auto!!!!! en deze: (mijn lievelings) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik ook voor die 5-serie. Heb er net ff mee gereden met GT4 (was trouwens de M5) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Bmw M3 is een hele snelle jongen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 En de BMW M Coupé dan. Die is ook super mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Een paar mooie fords Ford mondeo station Ford focus rs wrc En een ford super stallion (ook wel ford mustang genoemd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.