The Outlaw Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 De alles overwinnelijke porsche 77_20Porsche_20911_20Targa_2010678.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 oke mischien als je ogen dicht houdt ...is hij mooi (ahum ahum ahum ahum) :wacko: :wacko: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Ha Ha das een goeie! Ik vind hem ook niet zo mooi! Maar je moet er van houden! Het is jouw smaak niet de mijne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Lincoln Towncar, dit was denk ik de enige die ik nog in redelijke staat kon vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 wil jij mij in een slappe lach brengen het lukt aardig ps:ik wil wel die anderen towncars zien ... :lol: :lol: :lol: pss:deze kan ook naar de sloop hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Een getunde Citroén 2CV :lol: Wie vind deze nou eigenlijk mooi. Ik vind het wel lachen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Dis in mijn auto een smart roadster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Lincoln Towncar, dit was denk ik de enige die ik nog in redelijke staat kon vinden Hey, niet lachen! Dit is voor mij de perfecte op- pimp Towncar! :lol: Andere velgjes eronder, dikkere motor enz.! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Dis in mijn auto een smart roadster ja inderdaad dit is een hele mooie wagen ik ben gek op de smart (en de rolls-royce) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Weet je wat mij eigenlijk opvalt aan dit onderwerp: lievelingsvoertuig, bijna iedereen post wel meerdere malen en telkens verschillende auto's, eigenlijk moet je er maar eentje posten natuurlijk, eentje wat nou ECHT jouw lievelingsauto is, eentje die JIJ later ook wil hebben en waar je in gezien wilt worden...heb ik gelijk of niet? Jullie mogen mij corrigeren als ik het fout heb, ik wou het alleen ff mededelen. Maarja dit vind ik dan de leukste, mooiste en betaalsbare auto als ik later ouder ben en wat meer centjes op mijn rekening heb staan: Gewoon een peugeot 206, maar dan wil ik hem later wel ombouwen naar ongeveer dit: Of zoiets: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Als iedereen maar 1 foto plaats dan word dit topic heel snel doodsaai denk ik. Ik vind dit topic zoals het nu is heel leuk en gezellig. Dus als het aan mij ligt gaan we gewoon door met mooie auto's posten. Een Mazda MX-3. Is een mooie auto. En hij is ook nog betaalbaar ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Of zoiets: kijk eens daar links > jawel Renault 5 GT Turbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 ik vind het best wel leuk hier hoor, iedereen die wat auto's post heeft een andere kijk op auto's dan andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 De Nissan R390. En mooie maar ook snelle auto. Deze auto zit ook in Gran Turismo 3 en Gran Turismo 4. En ze rijden heel fijn en ook hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) ik heb in een blaadje (auto trader )een lincoln continental IV 460ci v8 automaat 1975 getint glas el.ramen,climate c.cruise c pullman bekl central lock im velgen tiltstuur powerseat ,n,l kenteken +apk tot 14 mei 2005,zo meenemen voor 4.950 lincoln en ook nog een dodge charger 318 v8 aut.1968 de ultieme sport coupe sportwielen,custom dashboard nieuwe deur +raamrubbers impco gas installatie neon verlichting onderkant headers +dual exhaust gereviseerde remmen california kenteken nl-kenteken apk tot 8-2005 voor 16.750 dodge charger deze is voor savage en die andere voor melchior Bewerkt: 12 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.