Greg Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Lincoln Towncar, dit was denk ik de enige die ik nog in redelijke staat kon vinden Botte bak! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Weet je wat mij eigenlijk opvalt aan dit onderwerp: lievelingsvoertuig,bijna iedereen post wel meerdere malen en telkens verschillende auto's, eigenlijk moet je er maar eentje posten natuurlijk, eentje wat nou ECHT jouw lievelingsauto is, eentje die JIJ later ook wil hebben en waar je in gezien wilt worden...heb ik gelijk of niet? Jullie mogen mij corrigeren als ik het fout heb, ik wou het alleen ff mededelen. Maarja dit vind ik dan de leukste, mooiste en betaalsbare auto als ik later ouder ben en wat meer centjes op mijn rekening heb staan: Gewoon een peugeot 206, maar dan wil ik hem later wel ombouwen naar ongeveer dit: Of zoiets: 1. je kan meerdere lievelings auto's hebben 2. mooie auto's COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Een mooie Toyota RSC uit 2001. Deze word ook gebruikt als Rally Car. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2005 Ferrari Mondial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Dit is een prachtige auto: De wonderlijke Cadillac Cien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Weet je wat mij eigenlijk opvalt aan dit onderwerp: lievelingsvoertuig,bijna iedereen post wel meerdere malen en telkens verschillende auto's, eigenlijk moet je er maar eentje posten natuurlijk, eentje wat nou ECHT jouw lievelingsauto is, eentje die JIJ later ook wil hebben en waar je in gezien wilt worden...heb ik gelijk of niet? Jullie mogen mij corrigeren als ik het fout heb, ik wou het alleen ff mededelen. Maarja dit vind ik dan de leukste, mooiste en betaalsbare auto als ik later ouder ben en wat meer centjes op mijn rekening heb staan: Gewoon een peugeot 206, maar dan wil ik hem later wel ombouwen naar ongeveer dit: Of zoiets: Kijk een vrouw met smaak ´ My own car....en ook meteen mn lievelings Bewerkt: 13 maart 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Kijk deze achterkant eens van deze cadillac, wat mooi zeg! lijkt net op een Ford Thunderbird, de oude dan he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Ik zag dit foto'tje van een Audi op het internet. Alleen ik weet echt niet welk type dit is. :blink: Weet iemand anders het wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Ik zag dit foto'tje van een Audi op het internet.Alleen ik weet echt niet welk type dit is. :blink: Weet iemand anders het wel? Ik denk de Audi 80 Quattro Of de 90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Het is een Audi 90 Quatro, heb ik net even opgezocht, werd in de DTM gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Audi le mans? gekke naam eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 De Audi Le Mans zit trouwens ook in Gran Tursimo 4. En de Opel Speedster Turbo is een hele mooie roadsterauto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Ik vind deze Opels ook wel mooi.. Gewoon een goede, betaalbare auto.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Een goede , betaalbare maar ook mooie Opel vind ik dan de Opel Vectra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Voor Mustang liefhebbers is dit ook een hele goede betaalbare auto, niet duurder dan 15.000 in Nl!!! Voor import kost het je bijna het dubbele :blink: *Bedankt RTS* Plaatje verwijderd Bewerkt: 14 maart 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.