Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

Ik had bijna geen ford mustang in mijn hele leven gezien, ik denk een stuk of 2 die ik dan op internet had gezien, maar sinds ik hier ben en jij telkens die mustangs laat zien, vind ik het eigenlijk wel een hele mooie auto! Ik wou dat ik hem had inplaats van mijn renaultje... hahaha

Delen op andere websites

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

vind ik het eigenlijk wel een hele mooie auto! Ik wou dat ik hem had inplaats van mijn renaultje... hahaha

De mustang was oorspronkelijk ook bedoeld voor voor vrouwelijke rijders :wub:

Maar toen de gt's eraan kwamen was het gedaan met die ilusie!

Delen op andere websites

De mustang was oorspronkelijk ook bedoeld voor voor vrouwelijke rijders :wub:

Maar toen de gt's eraan kwamen was het gedaan met die ilusie!

Aha, geen wonder dat ik hem dus mooi vind!

Maar dat jij nou van vrouwenauto's houdt Romero dat begrijp ik ff niet! :D

Maar maakt niet uit, ik hou ook van mannenauto's...

Delen op andere websites

Ik had bijna geen ford mustang in mijn hele leven gezien, ik denk een stuk of 2 die ik dan op internet had gezien, maar sinds ik hier ben en jij telkens die mustangs laat zien, vind ik het eigenlijk wel een hele mooie auto! Ik wou dat ik hem had inplaats van mijn renaultje... hahaha

wat voor renault heb je dan??

ik heb een tijdje in een clio sport uit 2001 gereden, retesnel maar ik mistte de turbo erin, en ik had al ooit op m'n 18e een renault 5 gt turbo gekocht, en gesloopt

en toen heb ik die redelijk nieuwe Clio weggedaan en heb een oude Renault 5 GT Turbo gekocht. Zit nu in 7sec op de 100km/h :D

ik blijf renaultjes altijd een auto met karakter vinden, oude renault 5, clio's, kijk naar de twingo, vrouwenautootje maar een model nagenoeg ongewijzigd in 12 jaar en verkoopt nog steeds als een trein. Dat doet geen enkele auto in europa 't nu na denk ik, of bijna geen auto

Delen op andere websites

wat voor renault heb je dan??

ik heb een tijdje in een clio sport uit 2001 gereden, retesnel maar ik mistte de turbo erin, en ik had al ooit op m'n 18e een renault 5 gt turbo gekocht, en gesloopt

en toen heb ik die redelijk nieuwe Clio weggedaan en heb een oude Renault 5 GT Turbo gekocht. Zit nu in 7sec op de 100km/h  :D

ik blijf renaultjes altijd een auto met karakter vinden, oude renault 5, clio's, kijk naar de twingo, vrouwenautootje maar een model nagenoeg ongewijzigd in 12 jaar en verkoopt nog steeds als een trein. Dat doet geen enkele auto in europa 't nu na denk ik, of bijna geen auto

Ik heb een renault clio 1.2 uit het jaar '92, is een oud autootje maar het is mijn eerste dus ik mag niet klagen, zit heerlijk en rijd als een treintje, renault staat natuurlijk ook bekend dat je heerlijk kan zitten in de stoelen, lekker wegzakken....

Ja en die renault van jou die gaat zeker wel hard zeg als ie binnen 7 seconden op de 100 zit, alleen vind ik de vorm ervan niet echt denderend, heb je hem ook een beetje aan de buitenkant getund?

Heb je geen foto ervan ben benieuwd geworden! :D

EDIT: heb nog geen foto van mijn autootje....heb er trouwens wel 2jes gemaakt alleen mijn fotorolletje is nog niet vol, nog even wachten ok?

Delen op andere websites

De concurent van de Twingo is volgens mij wel de Peugeot 206.

En als ik het goed heb begrepen verkoopt die ook heel goed.

Dus Renault Twingo is niet de enigste die zo goed verkoopt.

En als ik moet kiezen tussen deze 2 dan kies ik toch wel voor de Peugeot 206.

En dan nog het liefst de Peugeot 206 CC. ;)

@ Esther , waarom post jij geen foto van jouw Clio'tje. :)

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

maar de 206 wordt nog geen 12 jaar produced, en denk dat de twingo wel wat meer heeft verkocht B)

Ik vind 't model van de Renault 5 heel gaaf. De clio die jij hebt is dan 't eerste model clio, erg leuke auto's ja.

Ik had de nieuwere model (niet de laatste) in 't blauw, verlaagd etc.

de renault 5 GT Turbo is verlaagd, heeft dumpvalve (dus bij 't gas loslaten hoor je "PSHHHH" net als de fast & the furious haha), kuipstoelen, spoiler etc. je kent ze wel denk ik.

De Alfa die ik heb gerestaureerd is for sale, de turbo is momenteel even niet op de weg (koppeling is gaan hemelen)

de normale renault 5 die ik had is al verkocht, de dodge charger ben ik mee bezig en ik zit eraan te denken een oude porsche 911 uit de jaren 70 te kopen

Delen op andere websites

Bedoel je zón Porsche 911.

Als je deze bedoeld dan is dat wel een mooie Porsche.

Als hij niet te duur is en je hebt het geld er voor dan had ik het gedaan.

Alleen snap ik niet wat je met meerdere auto's wilt doen. :blink:

Ps: Kijk die velgen van die zwarte Porsche. B)

2312su8mq.jpg

Bewerkt: door Mazzeltje
Delen op andere websites

Dat zijn toch geen jaren 70 porsches, die zijn uit de jaren 90

dit is er een uit de jaren 70:

C1391a.jpg

Deze is uit het jaar 1970

Ik vind die auto's toch zo mooi :rolleyes:

Deze is ook prachtig:

bmwm327py.jpg

BMW M3

Die heb je namelijk ook op Gran turismo 4 :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...