Esther Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Bmw Mr7 :blink: voor de echte mafia baas! Oehhh, die heeft mijn vader.... Maar ik vind het maar een lelijke, te grote auto. @ en ja mijn vader is van de mafia.... :o Reageren
Melchior Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Hey, pssst, Esther, psssst, kom eens. (kijkt sneaky om zich heen) Zeg dat niet te hard...Anders slaap je vanvond nog bij de vissen en wij kunnen onze enige vrouwelijke mod niet missen..... Reageren
Esther Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Hey, pssst, Esther, psssst, kom eens. (kijkt sneaky om zich heen)Zeg dat niet te hard...Anders slaap je vanvond nog bij de vissen en wij kunnen onze enige vrouwelijke mod niet missen..... hahahaha :lol: De enige die dan bij de vissen slaapt dat zijn jullie, want komen jullie aan mij, dan komt mij vader aan jullie! vergeet dat niet hè.....(rent snel met de staart tussen de poten weg...ja jij!) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) We zijn dus weer op de BMW Tour :wub: @ Esther , ik zou toch nooit aan jou komen. Ik zal je alleen maar helpen. Bewerkt: 15 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 ik breek de bmw club gelijk maar weer af, want hier kom ik met een hele vette Buick Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 De Buick Special. Deze zit ook in Gran Turismo 4. En het is een hele snelle auto. Reageren
Melchior Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 De Buick Special.Deze zit ook in Gran Turismo 4. En het is een hele snelle auto. Wisten jullie dat Yay Leno deze ook heeft? (was het model van zijn eerste auto). Maar helemaal getuned; sportveren enz. Volgens hem heeft hij ooit eens een verbaasde Porsch rijder bijgehouden! :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 De nieuwe opel zafira: Beter dan de ouwe? Wij hebben de ouwe, maar krijgen een nieuwe! @esther ben wel jaloers, had mijn pa, maar zo'n bak <_< Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 De smart roadster coupe is echt helemaal mij :wub: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 De smart roadster coupe is echt helemaal mij :wub: Ik vind dat je wel de Smart Roadster Brabus moet nemen dan. Reageren
X-Zero Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 die normale smart's hebben geen moter inhoud,kei weinig cc... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 die normale smart's hebben geen moter inhoud,kei weinig cc... ongeveer 600-700CC dacht ik. En ze hebben 3-Cilinders. Als je dat vergelijkt met een andere auto. Dan hebben ze zeker weinig CC. Een 0.6 of een 0.7. Terwijl een Fiat Panda al een 1.0 of een 1.1 heeft. Dan is dat wel erg weinig CC's van die Smart. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Tsja.. Smart <_< Ik vind ze echt niet om aan te zien, snap best dat het handig is in de grote steden waar je geen parkeerplek kunt vinden, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om ooit in een Smart te gaan rijden Zelfs geen Brabus Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) Ik vind ze echt niet om aan te zien, snap best dat het handig is in de grote steden waar je geen parkeerplek kunt vinden, maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om ooit in een Smart te gaan rijden Zelfs geen Brabus Ik heb ooit een keer op een afgelegen terein in een Smart ForTwo gereden. Ze zijn misschien niet zo snel. Maar ze rijden heel comfortabel vindt ik. Hij reed heel erg fijn. Bewerkt: 16 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Na mijn shelby en JoJO heb ik een 3e liefde! een Honda Nighthawk uit 85' dit is een soortgelijlke maar ik wil hem het lieft in het zwart, het is een 750 cc B) 1985HondaNighthawk750S_HakanE.jpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.