The Outlaw Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 83' Lincoln Continental Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 voor mij is het de Mazda MX-5foto1 foto2 foto3 en ook getuned is hij vet tuned MX-5 Er komt een nieuwe mx-5 uit voor het geval je het nog niet wist de nieuwe is wel vet dubbele uitlaat achter links en rechts een! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Erg mooi: Chrysler 300c ze hadden deze bij top gear laten zien ,was helemaal afgekraakt was super slecht maar wel goedkoop... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Erg mooi: Chrysler 300c ze hadden deze bij top gear laten zien ,was helemaal afgekraakt was super slecht maar wel goedkoop... Ik weeet het, maar ik vond ze best positief nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 mm..de vauxhall was stukken beter en mooier hier plaatje: Grrr.....NICE :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Doe mij maar de hummer H1 groot,lomp,sterk,en verboden in nijmegen :o :o :o :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ik vind toch altijd de smart het mooist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 mm..de vauxhall was stukken beter en mooier hier plaatje: Grrr.....NICE :rolleyes: Mwa viel wel mee volgens mij. Interieur was een beetje slordig, alleen de prijs was goed in tegestelling met de motor etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 mm..de vauxhall was stukken beter en mooier hier plaatje: Grrr.....NICE :rolleyes: Mwa viel wel mee volgens mij. Interieur was een beetje slordig, alleen de prijs was goed in tegestelling met de motor etc. Die chrysler 300C mag van de buitenkant wel mooi lijken, maar gister Bij Top Gear viel hij me wel vies tegen zeg, het is min of meer een stuk beton, met weinig goede rijeigenschappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 mm..de vauxhall was stukken beter en mooier hier plaatje: Grrr.....NICE :rolleyes: Mwa viel wel mee volgens mij. Interieur was een beetje slordig, alleen de prijs was goed in tegestelling met de motor etc. Die chrysler 300C mag van de buitenkant wel mooi lijken, maar gister Bij Top Gear viel hij me wel vies tegen zeg, het is min of meer een stuk beton, met weinig goede rijeigenschappen Je weet hoe kritisch zij zijn. Beetje overdreven vind ik, bijna geen een auto is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 mm..de vauxhall was stukken beter en mooier hier plaatje: Grrr.....NICE :rolleyes: Mwa viel wel mee volgens mij. Interieur was een beetje slordig, alleen de prijs was goed in tegestelling met de motor etc. Die chrysler 300C mag van de buitenkant wel mooi lijken, maar gister Bij Top Gear viel hij me wel vies tegen zeg, het is min of meer een stuk beton, met weinig goede rijeigenschappen Je weet hoe kritisch zij zijn. Beetje overdreven vind ik, bijna geen een auto is goed. Ah, ze hadden/hebben gewoon hun eigen mening. Ze testen hem ook op een verkeerd terrein, het strand was voor de 'vauxhall' goed, maar voor de chrysler is de openbare weg denk ik, veel meer geschikter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Ook al hebben ze zoveel kritiek op auto's het is en blijft een mooi progamma om naar te kijken. Soms moet ik ook erg lachen om wat ze doen en zeggen. Ik luister ook niet echt serieus naar wat ze zeggen over de auto's Ik moet er alleen maar om lachen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 83' Lincoln Continental Dat zijn de auto's he? Wat mooi, helaas wel een Mark VI! Die zijn echt een heel stuk korter dan de voorgaande Marks. En de grootst leverbare motor telde maar 5.7 liter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 83' Lincoln Continental Dat zijn de auto's he? Wat mooi, helaas wel een Mark VI! Die zijn echt een heel stuk korter dan de voorgaande Marks. En de grootst leverbare motor telde maar 5.7 liter! Damn melchior, ik wist dat je van lincolns en dat soort auto''s hield, maar dat je de exacte liters en andere dingen kan zeggen, dat is niet normaal, elke avond voor het slapen gaan, zeker een verhaaltje van pap's of mam's over lincolns? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Het is er zogezegd bij Melchior met de paplepel ingegoten! Lol(kan geen smiles meer doen!) wou iemand nog wat weten over de shelby's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.