X-Zero Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 he kraay ik wist niet dat jij ook een hummer fan bent ik hou van hummer's... :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Het is er zogezegd bij Melchior met de paplepel ingegoten! Lol(kan geen smiles meer doen!) wou iemand nog wat weten over de shelby's? Wel, als je niet van snelheid houdt (en dat zijn er weinigen) moet je geen Linc rijden. Dit schatje wil echter wel op haar staartje getrapt worden, en een V8 om van te smullen zo blubberend. B) (als je eenmaal zo'n filmpje hebt gezien ben je verkocht!) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) he dat is maf is dit echt wel shelby dit kan ook een cobra zijn en de team cobra heten... :huh: :huh: Bewerkt: 20 maart 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Dit is pas een mooie auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Een paar foto's van een Ford GT40. Alleen wat dit voor auto is weet ik niet. Maar hij ziet er wel mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Die laatste kan misschien een Bentley zijn? maar voor de rest mooie foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 goodmornin' zit hier met een kop of koffie een kater weg te werken. Eventjes voor de shelby fanaten, de cobra is ontworpen door Shelby vandeweek even op autojacht gegaan en er stond een shelby te koop voor $35.000 ik heb in België een Porsche 911 te koop zien staan die ik misschien ga kopen. het is een porsche 911 uit 1973 2.7S motor, 185pk kan even geen foto vinden, jullie zijn vast meer creatiev dan / als ik ik kan zo geen foto vinden, jammer groeten vanuit een kou LA (18/19C) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Een Bently Speed 8 Race Auto. Een Nissan Race Car. Een Gillet Vertigo. En een Mazda Race Car. Al deze auto's komen uit Gran Turismo 4. Ik ben helemaal gek van dit spel , dus daarom post ik veel auto's uit dit spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 @ savage bedoel je zo'n porsche? Porsche 911 2.7 S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Ik heb toch een raar voertuig gezien op internet. :blink: Het is een auto die op het water kan varen en ook op het land kan rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) @ savage bedoel je zo'n porsche? Porsche 911 2.7 S ik bedoelde deze: http://img.2dehands.be/f/preview/8430718.jpg het is voor verkoop in België, eigenlijk wil ik een witte dus ik denk niet dat ik deze ga kopen, maar het wordt ongeveer de zelf ik heb hier ook veel onderdelen gevonden de dag voor gisteren voor de 69 Dodge Charger en heb deze per boot naar Nederland gestuurd. Savage is trouwens mijn bijnaam die ik heb sinds ik klein ben omdat ik alles sloopte. Heet oop papier Mitchel (op z'n engels uitgesproken > mitsjel) maar ik wordt ook Steve genoemd Bewerkt: 21 maart 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 die komt volgens mij niet uit 73 toch. Hij lijkt me nieuwer. Je heet Michel maar ze noemen je Steve :blink: Apart hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 is het niet een uitvoering van de jarenm 80/84? komt me bekend voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 die komt volgens mij niet uit 73 toch. Hij lijkt me nieuwer.Je heet Michel maar ze noemen je Steve :blink: Apart hoor! ik had 't fout, en de verkoper had 't fout, is waarschijnlijk uit laat 75. Ik heet Mitchel, door m'n ouders vaak Steve genoemd, al vanaf kleins af aan en door vrienden al jaren Savage omdat ik alles kan slopen wat er is, en vaak ook wel weer kan maken, maar het slopen is toch een grote hobby Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Het is er zogezegd bij Melchior met de paplepel ingegoten! Lol(kan geen smiles meer doen!) wou iemand nog wat weten over de shelby's? Wel, als je niet van snelheid houdt (en dat zijn er weinigen) moet je geen Linc rijden. Dit schatje wil echter wel op haar staartje getrapt worden, en een V8 om van te smullen zo blubberend. B) (als je eenmaal zo'n filmpje hebt gezien ben je verkocht!) :lol: Caroll Shelby is de ontwerper van de Cobra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.