Mazzeltje Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Savage , wat zie ik nu. Een Dubbelpost Maar ik heb vandaag een paar foto's gemaakt van mijn (race)Puch Maxi. Het was al een beetje donker dus de foto's zijn ook een beetje donker. Ik maak er binnenkort vast wel meer. Hij ziet er misschien niet zo mooi uit maar dat maakt mij niet zoveel uit. Als ik er maar lekker mee kan racen. Bewerkt: 21 maart 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 die komt volgens mij niet uit 73 toch. Hij lijkt me nieuwer.Je heet Michel maar ze noemen je Steve :blink: Apart hoor! ik had 't fout, en de verkoper had 't fout, is waarschijnlijk uit laat 75. Ik heet Mitchel, door m'n ouders vaak Steve genoemd, al vanaf kleins af aan en door vrienden al jaren Savage omdat ik alles kan slopen wat er is, en vaak ook wel weer kan maken, maar het slopen is toch een grote hobby ik dacht ook al hij leek een stuk nieuwer. Oh je roep naam is Steve Ze hadden je naam vast bedacht en die vonden je ouders vast niet mooi en nou noemen ze je Steve , omdat je naam niet meer veranderd kon worden bij de gemeente :rolleyes: Nog maar een mooie auto: Een mooie Mercedes 300sl gullwing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb toch een raar voertuig gezien op internet. :blink: Het is een auto die op het water kan varen en ook op het land kan rijden. Kijk die zocht ik al een hele tijd had ik ooit is op een site gezien dat ding gaat best hard volgens mij. Ik wou hem hier ook posten maar had alleen zoon andere amfebivoertuig gevonden die staat hier ook ergens tussen heel wat paginas terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 dit is die van mij althans word van mij een nighthawk met 750 cc uit 85, wil wel eens een wedstrijdje zien tussen Melchiors Kreidler en mijn Honda Nighthawk : LOL: cb700sc_84.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 dit is die van mij althans word van mij een nighthawk met 750 cc uit 85, wil wel eens een wedstrijdje zien tussen Melchiors Kreidler en mijn Honda Nighthawk : LOL: Ben benieuwd wie er wint! :lol: <_< :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Ehh? Dat zal ik dan wel zijn he beste freund, maar om de pijn wat te verzachten voor je hier een Lincoln Mark IV! mark41976cinnamongoldmoondustrear.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 dit is die van mij althans word van mij een nighthawk met 750 cc uit 85, wil wel eens een wedstrijdje zien tussen Melchiors Kreidler en mijn Honda Nighthawk : LOL: Maar dan doe ik ook mee met mijn Puchje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Ehh?Dat zal ik dan wel zijn he beste freund, maar om de pijn wat te verzachten voor je hier een Lincoln Mark IV! Dank je, kan ik je in ieder geval van de weg beuken! Maareh, die Puch van Michael is echt te bot hoor jongens! Gaat over de 100! :ph34r: En om eerlijk te zijn, mijn Kreidler-race-fiets gaat maar 50 en ik heb nog niet eens zo hard gereden tot nu toe! :lol: :lol: (whahaha) :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Ehh?Dat zal ik dan wel zijn he beste freund, maar om de pijn wat te verzachten voor je hier een Lincoln Mark IV! Dank je, kan ik je in ieder geval van de weg beuken! Maareh, die Puch van Michael is echt te bot hoor jongens! Gaat over de 100! :ph34r: En om eerlijk te zijn, mijn Kreidler-race-fiets gaat maar 50 en ik heb nog niet eens zo hard gereden tot nu toe! :lol: :lol: (whahaha) :rolleyes: Als wij 3e dan gaan racen zal ik dan maar alvast de stand zeggen. 1. Romero met zijn Motor. 2. Ik met mijn Puch 3. Melchior met zijn Kreidler. Alleen is het niet eerlijk dat Romero een Motor heeft. Melchior en ik rijden allebei op een brommer. En dan komt Romero met een Motor. Romero hoort thuis in een andere categorie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 ik wil ook wel met minder doen hoor, Een Honda Vision lijkt me wel wat, en kan denk ik wel op tegen jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Bewerkt: 22 maart 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Een beetje aparte auto's zijn dit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Dus dan maar hopen dat we die niet tegenkomen!, wat afgrijselijk leleijk zeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Dus dan maar hopen dat we die niet tegenkomen!, wat afgrijselijk leleijk zeg nou die 2e is wel mooi. COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) i vind de smart zo mooi ik wil er later een maar ons pap zij dat het niet kon omdat hij te klijn was maar nu is er een nieuwe die heel leuk is want je kunt er met meer in dan 2 :lol: :lol: :lol: het is de Smart Forfour Bewerkt: 23 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.