X-Zero Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 die is nog behoorlijk klein hoor,maar die smart's vind ik zo'n onsteilloos... 400 bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 de meeste wel ja maar de roadster echt niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) De eerste foto is een Porsche Chopster , getuned door Rinspeed. Een iets oudere Porsche. En een totaal onbekende auto voor mij. :blink: Het lijkt wel of er een Porsche Teken op de motorkap staat, alleen lijkt hij helemaal niet op een Porsche. Bewerkt: 23 maart 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) God, wat werken die Amerikanen langzaam, 't is nu 23:15u en ben net klaar met werken... maar goed die ene porsche in belgië wordt me toch te duur. Die rode is een beetje een mix van een 911 met de motorkap van een 928 ofzo?? de 959 motorkap heeft er ook wel wat weg van, spuuglelijk maar goed http://erntheburn.tripod.com/autos/959/95913.htm ooit een concept geweest van porsche: http://www.flat-6.net/forum/f6_attachment....4264&twidth=320 M'n broer heeft zelf 2 Porsches, zit een beetje in de familie, auto's. Elke verjaardag is 't weer kijken wie wat heeft ik ga pitten, de groeten Bewerkt: 24 maart 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 @Michael. Het is volgens mij gewoon een 911 met de koplampen en aangepaste motorkap van een 944. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Vandaag is het zover, DE NIEUWE VW PASSAT IS UIT! Errug mooi! En binnekort ook de nieuwe VW Fox begint bij €9.995 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Volgens mij is het de motor kap en koplampen van een porsche 928 Zoals deze hierboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Je het gelijk, die bedoelde ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Wie gaat er trouwens naar Automaxx Street Power Edition op 3 april @ TT Circuit?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Nou jongens, wat vinden jullie hier nou van: De auto van de toekomst, en hij is doorzichtig!!! Het is een Honda S200 volgens mij weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ik zal niet graag in een doorzichtige auto willen rijden. Hier een foto van een rare brommer, of motor. En nog wat andere auto's.(hoe je het ook wil noemen. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 die is nog behoorlijk klein hoor,maar die smart's vind ik zo'n onsteilloos... 400 bericht ieder zo zijn eigenmening ik blijf ze mooi vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Jongens, ik heb nu eindelijk een plaatje van mijn eigen autootje gemaakt. Een donkerblauwe renault clio: *sorry voor zo groot, maar ik weet ff niet hoe ik dat witte weg moet laten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Apart Esther heel apart, heel mooi, maar je zei toch dat je hem een beetje wou gaan tunen? ben benieuwd of je dat lukt, zoveel kun je er denk ik niet aan veranderen of wel(schoonheid) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Jongens, ik heb nu eindelijk een plaatje van mijn eigen autootje gemaakt.Een donkerblauwe renault clio: *sorry voor zo groot, maar ik weet ff niet hoe ik dat witte weg moet laten. Van die clio kan je wel wat leuks maken. Hij is het mooist in donkerblauw met gouden velgen vind ik. (zo zie ik ze namelijk wel eens rijden) Ook leuk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.