Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

Van die clio kan je wel wat leuks maken. Hij is het mooist in donkerblauw met gouden velgen vind ik. (zo zie ik ze namelijk wel eens rijden)

Ja klopt die zie je weleens rijden ja, ze noemen ze ook wel de Clio Williams,

dus donkerblauw en gele velgen en helemaal getund......

Maarja weet je we niet hoe duur dat allemaal kost? Zoveel geld heb ik nog niet hoor!

Delen op andere websites

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hamann Tune? ik dacht dat die gasten allang failliet waren, hmm zij blij! maar goed, ik vind het niet een verbetering hoor beetje velgen onder, vervang die motor maar eens voor een 2.0 v6

Ze doen er echt wel meer aan dan alleen andere velgen en een andere motor.

Ze doen er ook bumpers onder en koplampen en ga zo maar door.

En ik vindt ze er echt wel mooi uit zien. B)

Delen op andere websites

Van die clio kan je wel wat leuks maken. Hij is het mooist in donkerblauw met gouden velgen vind ik. (zo zie ik ze namelijk wel eens rijden)

Ja klopt die zie je weleens rijden ja, ze noemen ze ook wel de Clio Williams,

dus donkerblauw en gele velgen en helemaal getund......

Maarja weet je we niet hoe duur dat allemaal kost? Zoveel geld heb ik nog niet hoor!

Velgen kan je al voor zo'n 100/150euro kopen. Ga even wat sloperijen af, of koop ze via marktplaats. dan even laten zandstralen en ze zijn weer als nieuw. Velgen doen een auto echt altijd goed. Ziet het er direct anders uit.

Wat ook wel cool staat onder zo'n clio, wat bredere banden en velgen als eerste, misschien een setje verlagingsveren, echt dat helpt enorm.

Ik wil wel een keer voor je op zoek gaan naar wat spul , ik heb misschien in Nederland ook nog wel wat voor een Clio in de garage. Ik heb van de nieuwe clio nog wat spul, van de oude clio nog wel wat (in ieder geval een setje voor electrische ramen) en voor de renault 5 nog wel wat.

Ik vlieg maandag terug naar Nederland.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...