Esther Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Ik wil wel een keer voor je op zoek gaan naar wat spul , ik heb misschien in Nederland ook nog wel wat voor een Clio in de garage. Ik heb van de nieuwe clio nog wat spul, van de oude clio nog wel wat (in ieder geval een setje voor electrische ramen) en voor de renault 5 nog wel wat. Ik vlieg maandag terug naar Nederland. Ja klopt, mooie velgen maken gelijk de auto sportiever. Als jij voor goedkoop leuke velgen of iets anders ergens kan scoren dan mag jij wel voor mij opzoek gaan naar dat, ik vind dat erg aardig van je! (maar of ik dan der tijd geld heb is de vraag natuurlijk...iemand moet ze ook kunnen monteren en dat kost ook weer geld, maar als je dat wilt doen graag) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 hier een paar RUF's Een RUF Gt rs Een RUF R Turbo En nog een favoriet van mij De nismo skyline Gtr 'Het merk RUF kende ik eerst niet, maar na het spel Gtran turismo te hebben gespeelt vond ik ze wel mooi, niet zo mooi als de Porsche maar toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 RUF is toch van Porsche? Of hetzelfde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 RUF is toch van Porsche? Of hetzelfde? RUF en Porshe is hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Bmw M7 ruiger kun je je niet voorstellen! gpowerg704_02.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Ik vind dit toch wel een goed geslaagde auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 dat is toch de nieuwe 3 serie? mwah ik vind hem teveel lijken op de 5 en de 7 serie ik vind het niet geslaagd zo'n auto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 da vind ik ook mooie autos. en dan vooral de nieuwe 5 serie. das een hele mooie auto om te zien. Dit is de nieuwe M5 ook een hele mooie auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 De oude BMW M3 is ook erg mooi. (vind ik althans.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 he savage ik ga kijken of ik een sig ga maken voor je met een dodge charger wat is een sig?? (Savage @ Mar 26 2005, 08:45 PM) Ik wil wel een keer voor je op zoek gaan naar wat spul , ik heb misschien in Nederland ook nog wel wat voor een Clio in de garage. Ik heb van de nieuwe clio nog wat spul, van de oude clio nog wel wat (in ieder geval een setje voor electrische ramen) en voor de renault 5 nog wel wat. Ik vlieg maandag terug naar Nederland. Ja klopt, mooie velgen maken gelijk de auto sportiever. Als jij voor goedkoop leuke velgen of iets anders ergens kan scoren dan mag jij wel voor mij opzoek gaan naar dat, ik vind dat erg aardig van je! (maar of ik dan der tijd geld heb is de vraag natuurlijk...iemand moet ze ook kunnen monteren en dat kost ook weer geld, maar als je dat wilt doen graag) monteren kan je zelf, 4 bouten los en wiel komt eraf. Je moet even op zoek gaan naar de steek en ET-waarde van je auto en dan kan je op zoek gaan. Ik zit momenteel een beetje krap in de tijd. ik vlieg vanavond terug naar NL en dan moet ik weer veel doen aan de Charger. Ik heb nog een auto gevonden die ik HEEL graag wil hebben, maar eerst de Alfa verkopen en de Charger afmaken, maar wat ik graag wil is een Alpine A110 uit 71 of 72 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Haha Esther, alvast even bestudeerd hoe je auto er getuned uitziet : Getint Verlaagd Nieuwe velgen ( als je wilt maak ik versie 2 en doe ik er een spoiler op + stripes ) Bewerkt: 27 maart 2005 door Hayate X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 ik zou op de sloop op zoek gaan naar een set meegespoten bumpers (kosten ongeveer tussen de 25 en 50euro denk ik) ziet er ook heel netjes uit en een setje velgen. dit moet voor rond de 100euro te vinden zijn, maar goed, ik kan ook nie tin je portomonnee kijken en 't is natuurlijk al geweldig dat je een eigen auto hebt. Velen kunnen dat nog niet betalen rond je 18e/19e (denk ik) ik heb m'n eerste auto, een renault 5, op m'n 18e gekocht, deze 1 jaar gehad, toen compleet kapot gereden. hier had ik Lichtmetalen velgen op gezet, spoilertje, andere bumpers. toen weer een renault 5 gekocht, maar nu de GT Turbo. Retesnel, deze heb ik nog steeds en heb ik vrij origineel proberen te houden, maar dan met Dumpvalve (PPSHHHT) en verlagingsveren heb ook nog een andere renault 5 gehad, ondertussen verkocht een alfa die nu te koop staat helemaal opgeknapt ik heb ook nog 2 maanden een alfa 33 gehad, maar die roestte onder m'n reet vandaan en nu de dodge charger en misschien over een aantal weekjes een apline a110 (foto: ) laat het even weten welk budget je in gedachten hebt. Ik heb misschien ook nog wel wat spul liggen in m'n garage wat op je clio past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Tada Esther, your pimped car !! :lol: Zit alleen niemand in <_< Bewerkt: 28 maart 2005 door Hayate X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Haha Esther, alvast even bestudeerd hoe je auto er getuned uitziet :Getint Verlaagd Nieuwe velgen ( als je wilt maak ik versie 2 en doe ik er een spoiler op + stripes ) Hey gaaf man, ja ik wil die 2de ook wel zien hoor, en doe dan maar met gele of zwarte glazen! EDIT: Ja die ziet er nog beter uit, echt cool. *Oh en savage, die spulletjes die jij hebt voor de clio die zullen nog wel een rijdje bij jou blijven liggen niet? Er komen namelijk nog een paar rekeningen binnen die ik moet betalen en daarna kan ik je wel zeggen hoeveel ik ongeveer kwijt kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Zie hier : Zwart getint : En kosteloos ook nog ( lekker met PhotoShop getuned ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.