Kraay Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 hey Savage, uit welk jaar komt die charger?? als ie uit 1969 komt kun je er een dukes of hazzard auto van maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) de ford Anglia: Bronco: Concepts: ford indigo: http://www.harrys-fordpage.com/Indigo.jpg COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 28 maart 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Zie hier : Zwart getint :En kosteloos ook nog ( lekker met PhotoShop getuned ). Met photoshop :blink: Lijkt kei echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 toyota supra Lamborgini diablo van need4speed 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Audi Quatro coupe, heerlijk bak, zeker in de jaren 80! urquattro_ric_04.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 de ford Anglia: Dit is toch volgens mij ook de auto van Harry Potter. Dat heb ik volgens mij ergens gehoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Zie hier : Zwart getint :En kosteloos ook nog ( lekker met PhotoShop getuned ). Met photoshop :blink: Lijkt kei echt Pictuning . Lijkt inderdaad f*cking real... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 mijn lievelingsauto's zijn ferari bmw lamborgini en nog zo van die shiquee auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 @ Savage waar zit precies zo'n Dumpvalve en hoe ziet die eruit. Het lijkt me wel cool zo'n ding in de auto als ik een keer een auto ga kopen. Dat hoor je toch tijdens het schakelen of niet? Nou hier ook een paar lamborghini's De lamborghini Murcielago Roadster Lamborghini Gallardo En de Lamborghini Miura Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Hier heb ik 3 foto's van Moddefied Lamborghini's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 to 'kraay': ja, ik heb er ook een uit '69, maar alsjeblieft zeg, de dukes of hazzard. dat is toch zo jammer dat die auto daaruit bekend is... Ik zie 'm liever in "Bullit" of andere films zoals de Fast & the furious. ik had ergens nog een erg leuk filmpje van de Charger. ben 'm kwijt weet ook niet hoe ik een filmpje van mijn pc op internet zet. to zerocool: Dumpvalve om het simpel te zeggen. Je hebt een auto MET turbo erbij. Je turbo gaat pas draaien bij een bepaald aantal toeren, zodra je je gas loslaat en je toeren dus terugvallen zou je turbo weer eerst opnieuw druk op moeten bouwen, om volledig te werken. De dumpvalve zorgt er zegmaar voor dat de turbo niet zover terugzakt. je hebt nog verschillende dumpvalve's Als bij een turbomotor de gasklep ná de turbo zit dan wordt er bij het sluiten van de gasklep (gas loslaten) druk wordt opgebouwd tussen turbo en gasklep. Deze druk werkt de turbo tegen en zou daarom zorgen dat deze "afremt". Bij het weer openen van de gasklep zou dan de turbo eerst weer op gang moeten komen. Een dumpvalve zorgt ervoor dat deze overdruk tussen turbo en gasklep "gedumpt" wordt als de gasklep sluit. De dumpvalve wordt geactiveerd door de onderdruk die ná de gasklep ontstaat als deze sluit. Door dit alles zou de turbo niet meer geremd worden en beter "doortoeren" en dus sneller vermogen leveren. is 't te volgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 er is een nieuwste lamborghini een racemodel voor op de weg en daar zijn er nog maar een paar ter wereld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Ja ik begrijp het even kort samenvatten dat ding zorgt er dus voor dat je geen turbo lag krijgt. Dat je dus beter van zijn plaats komt. En je krijgt meer vermogen. Nice!!!! Ik heb er ook maar een paar plaatjes bij gezocht De eerste is een dumpvalve heel De tweede uit elkaar gehaald De derde waar het in de auto gemonteerd zit Bewerkt: 29 maart 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Hier heb ik een Renault Twingo. Alleen deze heeft een Straalmotor :ph34r: Hij heeft 2200 PK :ph34r: . En rijd wel 400km/h . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Wow! Kun je met dat ding 'back to the future'? kickuh man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.