Morpheus 83 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Volgens mij is het een hyundai, en volgens mij hebben ze het ook afgekeken bij bentley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 mijn favo voertuig is een Suzuki Hayabusa (motor) 300 km\h + ik heb achterop gezeten.. echt niet te omschrijven, zo gaaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Dit is een Honda Fireblade. Iemand van mijn Stage heeft z'on motor. Hij ziet er zo mooi uit. Hij gaat over de 300KM/H, en hij heeft 140PK. (Dat zei die meneer van mijn stage tegen mij.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Wat dachten jullie van deze Mv Agusta Een hele mooie motor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Dat is toch de snelste Motor van de wereld? Mooi ding! Deze vind ik echt het einde, maar dan in het zwart, Honda Nighthawk 750cc uit 83, 1984_Honda_Nighthawk_700S__1_min.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) Dat ''Ding'' de snelste motor. :blink: Dit is de snelste motor, (voor zover ik weet.) De Tomahawk met een Viper V10 motor :ph34r: Bewerkt: 1 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 dat kun je toch geen motor meer noemen?! Dat 'ding' ziet er vreselijk uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Ach, alle Franse auto's vind ik kicken. Omdat ik zelf al 18 maar nog geen rijbewijs is het ook nog voordelig. Zelf hebben mn ouders deze auto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) dat kun je toch geen motor meer noemen?!Dat 'ding' ziet er vreselijk uit! Bij deze motor gaat het ook niet om het uiterlijk. Het gaat bij deze motor om de snelheid en kracht. Deze motor gaat over de 500 KM/H. :ph34r: En dat zie ik , jou motor niet nadoen. En trouwens , ik vind hem wel mooi. Binnen 2,... secondes rijdt hij al 100 Km/h. Bewerkt: 1 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 eeeeeeeewwwwwwwwwwwwww *valt dood* LELIJK EENDJUH!!!!! BLEGH!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Ik vind het ook geen mooie motor, dan vind ik die mv Agusta die ik gepost heb toch een stuk mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Ik vind het ook geen mooie motor, dan vind ik die mv Agusta die ik gepost heb toch een stuk mooier. Ja , ik vind die motor die jij hebt gepost ook veel mooier. Maar het mooiste van deze motor is eigenlijk alleen maar omdat hij zo hard gaat. Dat is zo mooi van deze motor. Zijn snelheid. En ik vind het uiterlijk nu ook een beetje mooi maar de meeste blijkbaar niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 dat kun je toch geen motor meer noemen?!Dat 'ding' ziet er vreselijk uit! Bij deze motor gaat het ook niet om het uiterlijk. Het gaat bij deze motor om de snelheid en kracht. Deze motor gaat over de 500 KM/H. :ph34r: En dat zie ik , jou motor niet nadoen. En trouwens , ik vind hem wel mooi. Binnen 2,... secondes rijdt hij al 100 Km/h. Hahaha, dat is bijna ongelooflijk joh! :blink: Over de 500, dat haal je überhaupt al nooit omdat je er gewoon afwaait, dit was zelfs nog ongeveer de topsnelheid van jagers uit WOII, moet je je eens voorstellen! :blink: :blink: :blink: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Dit zijn de snelste auto's. Ze rijden er mee in de woestijn, en halen wel snelheden over de 1000 KM/H. Ze gaan zelfs door de geluidsbarriere. :ph34r: En ik heb trouwens ook nog 2 mooie foto's gevonden van motor's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 En ik heb trouwens ook nog 2 mooie foto's gevonden van motor's. hayabusa 300+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.