The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 dat kun je toch geen motor meer noemen?!Dat 'ding' ziet er vreselijk uit! Bij deze motor gaat het ook niet om het uiterlijk. Het gaat bij deze motor om de snelheid en kracht. Deze motor gaat over de 500 KM/H. :ph34r: En dat zie ik , jou motor niet nadoen. En trouwens , ik vind hem wel mooi. Binnen 2,... secondes rijdt hij al 100 Km/h. Hahaha, dat is bijna ongelooflijk joh! :blink: Over de 500, dat haal je überhaupt al nooit omdat je er gewoon afwaait, dit was zelfs nog ongeveer de topsnelheid van jagers uit WOII, moet je je eens voorstellen! :blink: :blink: :blink: :lol: kun je je voorstellen wat een sprong we hebben gemaakt!!! Als we nu al 500 km/h halen! wat komt er dan over 2 jaar? het dubbele! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) een mig-17 een ZSU 57 2 en een lister storm: COMMANDO :ph34r:] Bewerkt: 2 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Opgetunde playmobiel race edition met speciaale duplo moter lijkt me cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 All Americab Muscle: Ford mustang cobra gt 350 supercharged, 5.4 liter v6 460 pk! hot_rods_MUSTAN_67_GT_350_med.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 All Americab Muscle: Ford mustang cobra gt 350 supercharged, 5.4 liter v6 460 pk! Ik ben ook fan van die Prachtige amerikaanse muscle cars! Wat prachtig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) en een lister storm: COMMANDO :ph34r:] Lister Storm is een mooie auto. Ook de Race versie is mooi. Hij heeft een V12 motor. B) Hij zit ook in Gran turismo 4. Bewerkt: 2 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 Check deze beeldschone chevy corvette uit 87, dik 300 pk eronder zitten, het is volgens mij een cabrio! corvette87.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 All Americab Muscle: Ford mustang cobra gt 350 supercharged, 5.4 liter v6 460 pk! V6?!? Had je die dan :uberhaupt in V6? Da's geen kattenpis, 460 trappelende paardjes uit 6 cylindertjes! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 All Americab Muscle: Ford mustang cobra gt 350 supercharged, 5.4 liter v6 460 pk! V6?!? Had je die dan :uberhaupt in V6? Da's geen kattenpis, 460 trappelende paardjes uit 6 cylindertjes! :blink: inderdaan Melchey, dat is geen kattenpis, is wel wat anders veregeleken met jou Lincoln he! Tja Mustang had altijd al z'n voorliefde voor muscle, en zeker dankzij Carrol shelby _0_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Terug van Automaxx! Binnekort alle foto's op internet! Hier alvast 1tje. Het was dus erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 oohhh.... mooie velgjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 (bewerkt) oohhh.... mooie velgjes Zo te zien waren er niet alleen maar mooie Velgjes op de Automaxx. :rolleyes: Jullie weten vast wel wat ik bedoel B) Een Mitsubischi Lancer plaats ik er maar bij. Bewerkt: 4 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 en een lister storm: COMMANDO :ph34r:] Lister Storm is een mooie auto. Ook de Race versie is mooi. Hij heeft een V12 motor. B) Hij zit ook in Gran turismo 4. daarom had ik hem er op gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Lincolns kunnen hele mooie auto's zijn, mits ze niet hard rijden natuurlijk.. htg100.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Lincolns kunnen hele mooie auto's zijn, mits ze niet hard rijden natuurlijk.. Lol, leuke grap, maar het is wel waar, een Linc is om te cruisen! B) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.