Kraay Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) dan zal ik mijn favoriet voertuigen maar plaatsen yamaha beartracker 250(hebben we zelf een en als je wilt weten hoe ik eruit zie goed kijken ) mijn yamaha dt 50mx mijn puch maxi onze vw transporter t4 syncro(4wd) en onze tractor (heb ik geen foto van) Bewerkt: 4 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Deze grote vrachtauto lijkt heel veel op de Dumper uit Grand Theft Auto : San Andreas. En er voor staan allemaal Fiat 500's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 *denkt* PLET PLET PLET!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 *denkt*PLET PLET PLET!!!! Wil je A.U.B eens normaal reageren. Ik zie dat je ook in andere topics niet echt goed reageert en post. <_< Deze berichten worden tot Spam gerekent en zijn dus niet toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 fendt 930 yamaha YFM660R yamaha grizzly yamaha kodiak i love atv's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 fendt 930 Een Dood normale Tractor. <_< Daar vind ik niks moois aan. Deze Tractor's vind ik trouwens wel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 ik heb ooit een keer op een yamaha YFM660R gereden, echt ruig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Deze Buggy's lijken dat ze zelf gemaakt zijn. Maar ik weet het niet zeker. :unsure: Maar ze zien er wel leuk uit. Het lijkt mij heel leuk om eens op deze voertuigen te rijden. Bewerkt: 4 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Deze Buggy's lijken dat ze zelf gemaakt zijn.Maar ik weet het niet zeker. :unsure: Maar ze zien er wel leuk uit. Het lijkt mij heel leuk om eens op deze voertuigen te rijden. Hey, zie ik nou op die eerste een vette Honda grasmaaiermotor liggen? :huh: Dat wil misschien nog best wel de 60/70 halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Hey, zie ik nou op die eerste een vette Honda grasmaaiermotor liggen? :huh: Dat wil misschien nog best wel de 60/70 halen! Nu we toch over grasmaaiers praten. Dit zijn Grasmaaiers alleen dan om mee te racen. B) Bewerkt: 5 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 deze is denk ik in Monaco genomen, daar komen alleen maar mooie auto's net zoals deze Rolls Royce 23.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Gister heb ik de Automaxx foto's online gezet!! Bekijk ze hier: http://automaxx.granturismoworld.nl En? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Mooie Mazda rx 8 neem ik aan? Mooie foto\'s geschoten RTS mijn complimenten aan je photo40.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Mooie Mazda rx 8 neem ik aan?Mooie foto\'s geschoten RTS mijn complimenten aan je Idd, maar ben niet over alle zo tevreden. Zijn soms wat over belicht. Komt omdat het erg zonnig die dag was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Zeker die BMW en die Golf zijn mooi. Ik vind ze eigenlijk allemaal best mooi. Goed werk RTS! Mijn complimenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.