Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Mooie Mazda rx 8 neem ik aan?Mooie foto\'s geschoten RTS mijn complimenten aan je Idd, maar ben niet over alle zo tevreden. Zijn soms wat over belicht. Komt omdat het erg zonnig die dag was. Wees blij dat er veel zon was die dag. Het was veel minder leuk geweest als het had geregent die dag. Hoe meer zon hoe beter. Het zijn mooie foto's ja. Ik heb ze net allemaal gezien. Alleen er waren niet zo veel meiden aanwezig. Ik heb maar 2 foto's gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Mooie Mazda rx 8 neem ik aan?Mooie foto\'s geschoten RTS mijn complimenten aan je Idd, maar ben niet over alle zo tevreden. Zijn soms wat over belicht. Komt omdat het erg zonnig die dag was. Wees blij dat er veel zon was die dag. Het was veel minder leuk geweest als het had geregent die dag. Hoe meer zon hoe beter. Het zijn mooie foto's ja. Ik heb ze net allemaal gezien. Alleen er waren niet zo veel meiden aanwezig. Ik heb maar 2 foto's gezien. Klaag ook niet hoor Alleen het is wat minder voor foto's te maken. Meiden waren er wel alleen beetje sl*ttig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Ik heb een heel leuk filmpje gevonden op internet. Het is een race tussen een Fiat 500 en een Porsche. http://rapidshare.de/files/443510/fiat500.wmv.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Ik heb een heel leuk filmpje gevonden op internet.Het is een race tussen een Fiat 500 en een Porsche. http://rapidshare.de/files/443510/fiat500.wmv.html OMG dat ding is zo snel. Die zou ik ook wel willen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 schiet al aardig op Savage, welke Velgen ga je eronder doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 waarschijnlijk de standard dit is een poster ofzo die je op e-bay of iets kan kopen maar geeft een indruk ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Mijn lievelingsvoertuig B) Splinternieuwe Visser type IV, rijden er nog maar een paar van rond in Nederland en wij zijn één van de gelukkigen Gekregen omdat de vorige ambulance over de kop is gegaan en total loss was.. En dan is het handig als je pa ambuchauffeur is, mag je overal in en altijd mee als er plek is B) Is een behoorlijke vooruitgang met de vorige, in ieder geval is hij een stuk comfortabeler, ruimer en sneller. Heb er nog een filmpje van ook, dat hij met alle toeters en bellen aan rijdt, kan ik ook wel even online zetten als daar interesse voor is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Dit vindt ik dan wel 1 van de mooiste Ambulance's. Deze Ambulance komt dus uit America en niet uit Nederland. Hij lijkt ook heel veel op de Ambulance uit de GTA reeks. Deze heeft mooie Chrome Velgen. B) Bewerkt: 6 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Ambulances met container opbouw rijden ook wel in Nederland, je ziet ze alleen niet zo vaak. Deze komt uit Gelderland als ik me niet vergis. Ford met 7.3 liter V8. Erg leuk maar niet functioneel als je het mij vraagt. Vooral voor hier zouden die dingen veel te langzaam gaan, dat is ook de reden dat ze hier met laagmodel ambu's rijden. In Zeeuws-Vlaanderen rijden nog wel enkele Sprinters, maar ook deze gaan langzamerhand vervangen worden door laagmodellen. Die Chevy's van de VZA zijn ook wel mooi, aparte stripping, maar wel mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 OMG IS DIE VAN JOU!?!?!?! Me Loves Dodge Chargers :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) '69 Charger R/T 4.4V8 425 bhp (of ik die er ooit uit krijg, al die pk's weet ik nog niet) komt erin Bewerkt: 6 april 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 *drools* met zo'n enorme v12 die uit de motorkap steekt? das wel cool... later wil ik er ook een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheFreshmaker Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 De Aston Martin Vanquish :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 *drools* met zo'n enorme v12 die uit de motorkap steekt? das wel cool...later wil ik er ook een d'r is maar 1 charger met een 6cilinder geweest uit '69 en de anderen zijn allemaal V8 blokken. Dus geen V12 Ik weet eigenlijk niet of ze dit in de latere modellen wel hebben gedaan? Ik ga er geen groot luchtfilter in zetten dat boven de motorkap uitkomt. Ik heb hier wel eens in gereden, maar vond het maar irritant, en wil 'm eigenlijk weer in originele staat maken. Dan zijn ze ook waardevoller. Hoewel ik deze denk ik niet snel zal verkopen. D'r zitten al vele weken werk in, dag en nacht. Ben ook maanden op zoek geweest naar de juiste die ik wilde hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.