commando Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 @ - Savage. Het zou leuk zijn als de auto eens klaar is er een filmpje van te maken. En dat filmpje dan op internet zet. Ik ben namelijk heel benieuwt wat het geluid is en hoe hij rijd enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 @ - Savage.Het zou leuk zijn als de auto eens klaar is er een filmpje van te maken. En dat filmpje dan op internet zet. Ik ben namelijk heel benieuwt wat het geluid is en hoe hij rijd enz. hier heb je een filmpje er zit wel een muziekje bij maar het geluid hoor je toch wel PS: zeg ff als ik geen link mag geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 alsjeblieft niet... de dukes... ik heb ooit dat filmpje van top gear hier gepost, heb 'm niet meer dus misschien heeft een ander dat nog?? volgens mij in dit top, een stuk of wat pagina's terug. ik had nog ergens anders eenlink, maar ik ben 'm kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 *drools* met zo'n enorme v12 die uit de motorkap steekt? das wel cool...later wil ik er ook een d'r is maar 1 charger met een 6cilinder geweest uit '69 en de anderen zijn allemaal V8 blokken. Dus geen V12 Ik weet eigenlijk niet of ze dit in de latere modellen wel hebben gedaan? Ik ga er geen groot luchtfilter in zetten dat boven de motorkap uitkomt. Ik heb hier wel eens in gereden, maar vond het maar irritant, en wil 'm eigenlijk weer in originele staat maken. Dan zijn ze ook waardevoller. Hoewel ik deze denk ik niet snel zal verkopen. D'r zitten al vele weken werk in, dag en nacht. Ben ook maanden op zoek geweest naar de juiste die ik wilde hebben. D'r werd nooit een V12 model geleverd. Maareh, mooi werk, blijf ons voorzien van foto's! :lol: En wat een geluidje he? 'Alles wat heilig is', dat klinkt echt mooi! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 doe je er ook zo'n dukes of hazzard toeter in? is lachen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Mijn lievelingsvoertuig B) Splinternieuwe Visser type IV, rijden er nog maar een paar van rond in Nederland en wij zijn één van de gelukkigen Gekregen omdat de vorige ambulance over de kop is gegaan en total loss was.. En dan is het handig als je pa ambuchauffeur is, mag je overal in en altijd mee als er plek is B) Is een behoorlijke vooruitgang met de vorige, in ieder geval is hij een stuk comfortabeler, ruimer en sneller. Heb er nog een filmpje van ook, dat hij met alle toeters en bellen aan rijdt, kan ik ook wel even online zetten als daar interesse voor is please zet dat filmpje neer het lijkt me zo vet om dat te zien :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 alsjeblieft niet... de dukes...ik heb ooit dat filmpje van top gear hier gepost, heb 'm niet meer dus misschien heeft een ander dat nog?? volgens mij in dit top, een stuk of wat pagina's terug. ik had nog ergens anders eenlink, maar ik ben 'm kwijt. jij hebt er op gedrukt Mazzeltje wou toch weten wat voor geluid enzo. de charger maakte. en dat was het enigste filmpje wat ik heb waar je dat ook hoort en niks tegen de dukes :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Mijn lievelingsvoertuig B) Splinternieuwe Visser type IV, rijden er nog maar een paar van rond in Nederland en wij zijn één van de gelukkigen Gekregen omdat de vorige ambulance over de kop is gegaan en total loss was.. En dan is het handig als je pa ambuchauffeur is, mag je overal in en altijd mee als er plek is B) Is een behoorlijke vooruitgang met de vorige, in ieder geval is hij een stuk comfortabeler, ruimer en sneller. Heb er nog een filmpje van ook, dat hij met alle toeters en bellen aan rijdt, kan ik ook wel even online zetten als daar interesse voor is please zet dat filmpje neer het lijkt me zo vet om dat te zien :rolleyes: Oke, zal dr even wat online zetten Klik hier voor die splinternieuwe Visser IV op weg naar het ziekenhuis Goes Klik hier voor een filmpje van de oude 7308 onder politiebegeleiding naar ziekenhuis Mooi toch Edit: 1 filmpje toch maar weggehaald, aangezien je daar een gewond persoon op de grond ziet liggen, misschien dat er mensen dit beetje schokkend vinden of iets dergelijks. Bewerkt: 6 april 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 deze wagen vind ik ook best wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Ik wil gewoon een filmpje zien van Savage's eigen Charger. Ik wil in een filmpje zien wat hij er van heeft gemaakt. Een filmpje verteld meer dan een foto. Foto's zijn ook mooi, maar ik bekijk liever een Filmpje. @-----Mathiz : die Toyota zit volgens mij ook in Gran Turismo 4, of het is een iets ander model. Bewerkt: 6 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 a.u.b. nooit meer over de dukes... en die kut-toeter... ik vond de serie vroeger ook leuk, en de auto helemaal, maar om daar nou over de weg mee te gaan, maak 'm liever zoals in bullet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) @ savage dat schiet al behoorlijk op, ben je al van plan omdat ding snel te gaan spuiten. Hij ziet er al netjes uit. Niet zo heel duidelijk. Ik heb net nog even een mooi plaatje van een zwarte charger r/t opgezocht Bewerkt: 7 april 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 (bewerkt) 1992 Dodge Daytona IROC Shelby!!!!??? met een shelby motor v6 wel te verstaan 302 pk? Bewerkt: 7 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.