Mazzeltje Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Dit is een Peugeot Concept. Alleen weet ik niet of deze door Peugeot zelf is ontworpen. Of door gewone mensen. Hij ziet er namelijk een beetje raar uit. Volgens mij is het een brandweer-auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 inderdaad aan de kleur rood te zien en de ladder op zijn dak moet het wel een branweer zijn, Maserati met de nieuwe quatroporteqporte6.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 beetje krap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) he die laaste heb ik schaal model maar commando wat hebben wij eraan als je allen pictures laat zien. p.s hier is m'n schaal model Bewerkt: 10 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 he die laaste heb ik schaal model maar commando wat hebben wij eraan als je allen pictures laat zien. p.s hier is m'n schaal model IMG] Als je goed kijkt zie je dat de Achterlichten anders zijn. Dit is een nieuwe Merceders. Of het is een B klasse of M klasse. Dat stond er niet bij welke het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Het lijkt me dan een b klasse, want de M klasse is zo'n pc hooft tractor Dit is een mercedes m klasse Bewerkt: 10 april 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Dit is een nieuwe Merceders.Of het is een B klasse of M klasse. Dat stond er niet bij welke het is. Jeetje, de achterkant heeft wel iets weg van een bmw X5......legt dat aan mij of zien jullie dat ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Ik hou meer van Motors :rolleyes: En scooters Scooters: [Lievelingetjes Aerox ] Bewerkt: 10 april 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Motors zijn inderdaad ook erg mooi om te zien. Vooral de geluiden die erin zitten. Zie hier de Honda Fireblade. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 1996 Lincoln town car: Price comes standard 96115141990104LRG.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 1996 Lincoln town car: Price comes standard Nee, Nee Romero. We waren op de motor tour , en dan ga jij weer Lincoln's posten. Dit is een Kawasaki. Het type weet ik niet zo snel. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Aah we zijn weer op motor tour, dan rij ik gezellig weer mee met een aantal motoren. honda rcv Yamaha m1 De ducati desmosedici Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 dan heb ik het meer op crossmotors en trail :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) he die laaste heb ik schaal model maar commando wat hebben wij eraan als je allen pictures laat zien. p.s hier is m'n schaal model ach, bij die mazda en bmw staat het al op de auto en die 2 lamborghini's weten al heel veel mensen wat voor auto's dat zijn. COMMANDO :ph34r: ________________________________________________________________________ aston martin DB 5 DB6: DB7: DB9: lamborhini espada Bewerkt: 11 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Hier heb ik een aantal foto's van BMW Motor's. Die ducati desmosedici van Zerocool is wel heel erg mooi :rolleyes: B) Wat wil ik die graag hebben zeg. Bewerkt: 11 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.