Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 @ savage, wat voor kleur ga je hem spuiten? (ook, waar woon je? kan ik misschien kijkje komen nemen ) zwart Ik woon met m'n vriendin in een appartement in Amsterdam, maar ben veel te vinden in Alphen (onder Tilburg) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) dodge viper RT 10 281 km/h 266 km/h mclaren f1 top van 370 km/h wiesmann mf3 roadster top van 255 km/h koenigsegg top snelheid van 390 km/h COMMANDO:ph34r: Bewerkt: 12 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 En de allersnelste is de Bugatti EB 16.4 Veyron. Die ongeveer 410 rijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 410 <_< geloof je het zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 410 <_< geloof je het zelf? Omg bijdehand mannetje. Ofcourse kan dat. Als 390 kan kan 410 ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik heb m'n Renault 5 GT Turbo opgefokt to 220km/h de Charger met 425 PK moet als het goed is in 5,3 sec op de 100km/h zitten en max 220km/h halen (ik moet altijd terugrekenen van mph naar km/h) Niet vergeten dat hij bijna 2 ton weegt. hij SCHIJNT net 3kilometer op 1 liter benzine te rijden haha (als ik goed omreken, 9mile per gallon, heb ik uit amerikaans materiaal dat ik heb) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ik had op Topgear gehoord dat ie niet zo heel best door de bocht gaat en dat de dodge ook een lange remweg heeft. EN het lijkt me dan best wel gevaarlijk als je 200 km per uur rijdt. 1 op 3 pff dan ben je hier in Nederland heel snel al veel geld kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 OMG!! 1 op 3, das weinig... ach, wat boeit het... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ik had op Topgear gehoord dat ie niet zo heel best door de bocht gaat en dat de dodge ook een lange remweg heeft.EN het lijkt me dan best wel gevaarlijk als je 200 km per uur rijdt. 1 op 3 pff dan ben je hier in Nederland heel snel al veel geld kwijt. dat filmpje van top gear heb ik inderdaad hier op m'n laptop staan, alleen weet ik niet hoe ik dit op internet zet. Remmen, als je oude rotremmen gebruikt ja, maar ik gooi rondom geventileerde remschijven, ipv normal remschijven voor en trommels achter. 1 op 3, ligt ook aan hoe je rijdt denk ik. Ik ga er geen gas in bouwen, je kookt op gas, je rijdt op benzine. Het wordt ook geen auto voor dagelijks gebruik natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) Ik heb hier wel een filmpje van een Nissan Skyline. Ik vind dat deze behoorlijk hard gaat. En als je het bekijkt let ook op het geluid van de auto. Op de site stond dat deze over de 1000PK had. :ph34r: http://rapidshare.de/files/1238092/nissan_...ve.org.wmv.html @ Bomberman. Die bugatti heeft een 16 Cilinder motor. En over de 1000 PK. Dus dan is het echt niet zo raar dat deze over de 400 rijd. Bewerkt: 12 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 is er toevallig bewijs? gewoon om te weten maar ik geloof het nu (denk ik) wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 is er toevallig bewijs? gewoon om te weten maar ik geloof het nu (denk ik) wel... Ja eris wel bewijs. Het stond in heel veel auto-boekjes. En ze hebben hem natuurlijk ook getest. Maar een filmpje heb ik op het moment niet. Ik heb wel eens een filmpje gezien. Alleen toen reden ze niet hard. Maar je kon de motor wel horen brullen. (wat mooi zeg.) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 is er toevallig bewijs? gewoon om te weten maar ik geloof het nu (denk ik) wel... Ja eris wel bewijs. Het stond in heel veel auto-boekjes. En ze hebben hem natuurlijk ook getest. Maar een filmpje heb ik op het moment niet. Ik heb wel eens een filmpje gezien. Alleen toen reden ze niet hard. Maar je kon de motor wel horen brullen. (wat mooi zeg.) B) Take a look @ this: http://www.supercars.de/site.special.0.3.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 hoe zet ik een filmpje op internet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 uploaden bij rapidshare.de volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.