Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 jezus, daar mot je registreren @savage: je kan het waarschijnlijk doen via rapidshare ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 http://rapidshare.de/ Je hoeft hier helemaal niks te registreren. Je drukt op bladeren en dan moet je een tijdje wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 werkt niet, zodra ik op upload click is pagina onvindbaar Ik ben echt een dumb ass met computers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 werkt niet, zodra ik op upload click is pagina onvindbaarIk ben echt een dumb ass met computers Je doet echt niks fout. Zoals jij het zegt heb ik het vandaag ook nog gedaan. En toen werkte het wel. Als je op Upload drukt moet je wel lang wachten tot hij klaar is. Dus een beetje geduld is op zijn plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) GELUKT klik op de link voor het geluid wat er binnenkort door Amsterdam zal klinken http://rapidshare.de/files/1239329/charger1.mpeg.html Bewerkt: 12 april 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) Kunnen we dan nu weer ontopic? Shelby :wub: Bewerkt: 12 april 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 sorry als ik het geluid wilde delen waar ik echt WILD van wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 GELUKTklik op de link voor het geluid wat er binnenkort door Amsterdam zal klinken http://rapidshare.de/files/1239329/charger1.mpeg.html :wub: :wub: i love that sound :wub: :wub: wow!! dat is wel een mooi geluidje B) als ie straks klaar is kun je dan geen ommetje langs diessen maken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) Ik heb nu ook dat filmpje gezien van de Charger Geluid. Er zit echt wel een mooi geluid in. Alleen hoop ik voor Savage dat je er niet zo mee omgaat. Het is wel leuk en aardig dat racen. Maar je auto word er niet beter van en het is ook niet goed voor je portomonee (als je snapt wat ik bedoel.) En als je bij Kraay bent geweest , mag je ook wel even bij mij in Enschede langs komen Bewerkt: 12 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 dat skyline filmpje is echt ongeloveloos!!!! egt neit normaal en dat charger geluid, omg, im in love!!! :wub: :wub: :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 dat skyline filmpje is echt ongeloveloos!!!! egt neit normaalen dat charger geluid, omg, im in love!!! :wub: :wub: :wub: Dat geluid van die Skyline lijkt net een straalmotor ofzo iets. Hij vliegt er gewoon langs. Echt 2 hele mooie filmjes. Ik denk dat de Skyline wel sneller is dan de Charger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 ik denk giga veel sneller, als je de charger vet kietelt dan haalt ie nog niet eens de skyline in.... hoe snel zou die skyline hebben gereden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 (bewerkt) die skyline ging wel over de 250km/h denk ik Ik weet alleen niet of hij het van 0-100 red tegenover de Charger. Deze zijn gemaakt voor Dragracen en maar weinig auto's redden binnen de 5,5sec op de 60mph En wat er op dat charger-filmpje gebeurd, dat ga ik zeke rwel een paar keer doen ja. Daar is 't voor, niet te vaak natuurlijk. Vergeet niet dat m'n Charger uit 1969 komt en daarmee al 36 jaar oud is, de motor is origineel maar helemaal gereviseerd. (en het geluid klinkt lekkerder en het ziet er veeeel gaver uit haha, mijn smaak) Bewerkt: 12 april 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Jongens.. Jongens.. Jongens.. Het leven is niet altijd een krentebol.. Houd het gewoon bij de Aerox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 die skyline ging wel over de 250km/h denk ikIk weet alleen niet of hij het van 0-100 red tegenover de Charger. Deze zijn gemaakt voor Dragracen en maar weinig auto's redden binnen de 5,5sec op de 60mph En wat er op dat charger-filmpje gebeurd, dat ga ik zeke rwel een paar keer doen ja. Daar is 't voor, niet te vaak natuurlijk. Vergeet niet dat m'n Charger uit 1969 komt en daarmee al 36 jaar oud is, de motor is origineel maar helemaal gereviseerd. (en het geluid klinkt lekkerder en het ziet er veeeel gaver uit haha, mijn smaak) Jullie dodge en en nissan is niets vergeleken met mijn altimate muscle car: Shelby gt 500! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.