Savage Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 maar wie heeft er 1 binnenkort onder z'n reet?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik denk giga veel sneller, als je de charger vet kietelt dan haalt ie nog niet eens de skyline in....hoe snel zou die skyline hebben gereden? Vergeet niet dat die Jappen maar kleine blokjes hebben en die halen echt alles, maar dan ook alles er uit. Wat te denken van een vet 6 liter blok jongetje? Als je daar nou eens lachgas indouwt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Hier een paar foto's van Honda CRX's. Ook van die snelle kleine Japanse jongens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 renault 5gt turbo Thrust SSC 110.000 pk x2 top van 1014 km/h lotus gt1 bmw nazca c2 CHEVROLET CAMARO ZL1 top 370 km/h KOENIGSEGG CCR top 460 km/h LAMBORGHINI LM002 top 210 km/h LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT top 410km/h COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 renault 5gt turbo Die engelsen weten er altijd iets spuuglelijks van te maken he? hahaha prachtige autootjes, maar die bodykit... jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 mijn vader geloofde het niet van die skyline toen ik het vertelde, hij zei dat het chassis zou krombuigen door de snelheid en de g-krachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 mijn vader geloofde het niet van die skyline toen ik het vertelde, hij zei dat het chassis zou krombuigen door de snelheid en de g-krachten Het chasis hebben ze wel verstevigd met buizen enz. Dus hij trekt heus niet krom. De Skyline is al een snelle auto dus heeft hij al uit zich zelf een sterk chasis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 om het verhaal van Mazzeltje nog eens te versterken, hier een Nissan GTR nissan_20skyline.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Een Drifterige Skyline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 mijn vader gelooft er alsnog geen reeet van ookal heeft hij het filmpje gezien :wacko: :wacko: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Hier op deze foto's kun je goed zien hoe ze een Skyline Motor terug zetten. Hier op deze foto kun je goed de 6 Cilinder lijn motor zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 dat is toch geen bewijs van die skyline 1300 pk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik heb eigenlijk geen lievelings auto wel een truck (scania) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) dat is toch geen bewijs van die skyline 1300 pk? Nee , dat is ook geen bewijs. Het is ook een hele andere Skyline. Maar het is toch mooi om te zien hoe de techniek eruit ziet. Somigge vinden dat niet mooi en anderen wel. Hier zie je de Thrust SSC die Comando een paar post terug heeft gepost. Hier zie je hem rijden. Er is zelfs al een Modelauto van de Thrust SSC. Bewerkt: 13 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 krombuigen kan, maar door een aluminium chassis verstevigd met kruisen (weet het NLse woord niet) is dit nog redelijk tegen te gaan (heb zelf auto's van vrienden meegeholpen op te fokken, Honda Civic tot 260km/h op rollerbank) wat ik mij afvraag, hoe hebben ze de remmerij done? Ik heb ooit eens zelf 240 gereden en toen geremt, ALLES GAAT TRILLEN. 400 lijkt mij wel haalbaar, maar ik denk eerder op een rolbank dan in de buitenlucht, door luchtweerstand. Wil je 400 op straat, moet hij op rollerbank een HEEL stuk harder kunnen maar goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.