Mazzeltje Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 Ik vind die Polo veel mooier dan die Lupo. Die Polo is ook verbreed. Die Lupo weer niet. Ik vind dat die Polo wel op een Kidcar lijkt. (raceauto.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! mvc_192s.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! niet alleen de FBI & de CIA maar ook de gewone politie COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! niet alleen de FBI & de CIA maar ook de gewone politie COMMANDO :ph34r: ligt eraan, de rijke steden kunnen het natuurlijk veroorloven om zo'n groot en goedkoop wagenpark aan te schaffen, maar in veel deelstaten is dat anders, zeg maar de armere, ik kan het weten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! niet alleen de FBI & de CIA maar ook de gewone politie COMMANDO :ph34r: ligt eraan, de rijke steden kunnen het natuurlijk veroorloven om zo'n groot en goedkoop wagenpark aan te schaffen, maar in veel deelstaten is dat anders, zeg maar de armere, ik kan het weten.. klopt inderdaad. Heb zelf achterin gezeten <_< :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! De Crown Victoria is toch van Chevrolet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 Een lekkere dieselslurpende Amerikaan. (Truckscout (om te vinden)) Een goede Duitser, die lekker oude mooie Amerikanen verkoopt: (Morlock Motors) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 De FBI en CIA gebruiken standaard deze Crown Victoria, en hij is ook nog betaalbaar! De Crown Victoria is toch van Chevrolet? De Crown Victoria is van Ford.. Niet dubbelposten trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 Mercedes sl 500, mooie auto om te hebben Mercedes_SL_03_1024.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 (ben er vanaf morgen een tijd niet meer, flyin' back home for 2 weeks) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 mijn eigen bmw m6: de porsche gt 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 jouw eigen, yeah right.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 wilt u @brokentable zeggen wat er aan de hand is want ik ben nieuwsgierig geworden ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' BlueShelbyGT500_3.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2005 jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' serieus :o who ik ben jaloers op je.kom dan ook effe langs mij thuis :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.