RTS Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' Are you kidding? Omg heb je je rijbewijs al dan? En wordt die echt van jouw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 (bewerkt) jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' Are you kidding? Omg heb je je rijbewijs al dan? En wordt die echt van jouw? Rijbewijs heb ik nog niet, ben je gek, nee een vriend van me heeft hem vanuit amerika verscheetp naar mijn vakantie adres, er moet een dikkere motor inkomen, en ja later word hij waarschijnlijk van mij, de vakantie duurt niet lang meer dus ik kijk er wel naar uit. @ Rts: Nee in munchen niet meer, hij komt te staan op ons vakantie adres in het sauerland, maar ik denk dat hij hem wel weer terug naar de States neemt early.jpe Bewerkt: 18 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' Are you kidding? Omg heb je je rijbewijs al dan? En wordt die echt van jouw? Rijbewijs heb ik nog niet, ben je gek, nee een vriend van me heeft hem vanuit amerika verscheetp naar mijn vakantie adres, er moet een dikkere motor inkomen, en ja later word hij waarschijnlijk van mij, de vakantie duurt niet lang meer dus ik kijk er wel naar uit. Poeh goede vriend heb jij! Moet je hem zeker wel overkopen, plus een motorblok nog. Komt ie in Munchen zeker te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 check dit project Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 omg :o dat is echt vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Wow dat is een hele vette honda civic, daar ben je ook veel geld voor nodig om de auto zo te tunen. Dan kan ik nog wel een heeeeeeeeele tijd sparen. De 2005 ford focus vindt mijn vader wel mooi, ik ook trouwens en ik denk dat dit over een jaar of wat onze nieuwe auto wordt zo'n idee heb ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 is die civic alleen optich getund of ook de moterinhoud? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 jouw eigen, yeah right.... kan goed mogelijk zijn, alhoewel ik denk dat hij minderjarig is maar goed! Deze heb ik wel in de zomervakantie tot mijn bezit: Shelby gt 500 1967' Are you kidding? Omg heb je je rijbewijs al dan? En wordt die echt van jouw? Rijbewijs heb ik nog niet, ben je gek, nee een vriend van me heeft hem vanuit amerika verscheetp naar mijn vakantie adres, er moet een dikkere motor inkomen, en ja later word hij waarschijnlijk van mij, de vakantie duurt niet lang meer dus ik kijk er wel naar uit. @ Rts: Nee in munchen niet meer, hij komt te staan op ons vakantie adres in het sauerland, maar ik denk dat hij hem wel weer terug naar de States neemt OMG, dat is zeker een geintje he?!? :blink: Jij bent straks echt happy, als het geen geintje is. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 JA Happy ben ik nu al!!, geen zorgen melch, jij mag mee! om in de trend van de civics te blijven: Black_20Honda_20Civic.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 :o wat een prachtige civic die garage ken ik volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 OMFG!!! komt die uit FnF ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) mega wat een tofe car die zwarte je moet wel goed opletten bij een drempel of stoeprand want hij is behoorlijk laag :lol: coole spoiler trouwens Bewerkt: 19 april 2005 door el burro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Deze 3 auto's zijn ook heel laag. En deze Golf is wel heel mooi en laag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) zo laag hoeft van mij ook weer niet. en volgens mij is de 1e niet echt :huh: honda hsc: COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 19 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.