RTS Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Foto's zijn wel echt, die Golf en Hummer zijn kinky Hier nog mijn lievelingswagen echte PIMP bak: Btw zag zondag nog Escalade en Hummer H2 rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Goedemorgen, net nog ontbijt gehaald met de Escalade > McDonalds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 bmw m3 gtr ford svt f150 honda dualnote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Goedemorgen, net nog ontbijt gehaald met de Escalade > McDonalds Wow vet, foto? Ontbijt McDonalds alls ok ?:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Deze 3 auto's zijn ook heel laag. dat is wat te laag voor mij, ik weet ook niet hoe je daar uberhaupt ik kan zitten, het is net een grotenmensen Skelter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 dat is wat te laag voor mij, ik weet ook niet hoe je daar uberhaupt ik kan zitten, het is net een grotenmensen Skelter! Waarschijnlijk voor liliputters.. hebben ze in ieder geval geen moeite met instappen Enne, die M3 GTR is mooi he Commando B) Fantastische kar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 Hier nog wat leuks: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) Die zijn zeker mooi, Vooral die rode. 2 Dubbele uitlaten, mooie achterlichten. En die 2 zwarten hebben echt hele mooie Chroom velgen. Die wil ik ook graag hebben. Alleen zijn die Velgen haast weer onbetaalbaar. Daar moet ik echt heel lang voor sparen. Bewerkt: 19 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) Hier nog wat leuks: heb even geen foto, maar one like this hebben we hier, niet the best, maar rijdt top (niet die wielen trouwens) Bewerkt: 19 april 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 opgepoetst en schoon, de mustang uit 1965 v6 ford20mustang_1.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 opgepoetst en schoon, de mustang uit 1965 v6 Zoooooo das een mooie auto zeg! Ik ben er gelijk verliefd op......en die kleur, die is echt mooi zeg! :wub: EHEM.....wat vinden jullie van een opel astra, maar dan die oudere model niet die nieuwere, ikzelf vind die oudere model veel mooier, ik zou die nieuwere wel mooie vinden, maar dan moet ie er ongeveer zo uitzien als het plaatje eronder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 De oudere Opel Astra vind ik zelf ook veel mooier. Vooral deze :rolleyes: De Opel Astra X-Treme. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Net als esther heeft de oudere Astra mijn voorkeur, is gewoon veel mooier ondanks dat de nieuwere een ruit heeft die helemaal doorloopt. Dit vind ik een mooie auto van heden, een Opel Astra Gts coupe, heel mooi ding 809997.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Hier nog wat leuks: heb even geen foto, maar one like this hebben we hier, niet the best, maar rijdt top (niet die wielen trouwens) Vet de EXT, ook leuk. Met velgen is ie het mooist, vooral spinners. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 opgepoetst en schoon, de mustang uit 1965 v6 parelmoerlak? ziet er gaaf uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.