commando Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 toyota mr2: mazda rx8: mazda rx7: mazda rs coupe: mazda atenza: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 mazda rx7: De mazda RX-7 is echt 1 van de mooiste autos ter wereld. Vind ik dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 De mazda RX-7 is echt 1 van de mooiste autos ter wereld. Vind ik dan. Ik vind de RX8 dan toch stukken mooier hoor B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ja dat is ook een mooi auto. rijdt ook lekker. Maar de RX-7 heeft net iets meer klasse vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 nou, Dan vind ik die Rs Coupe van Commando toch net iets meer sjieker zeg, kijk eens wat een velgen, dat past heel mooi bij die kleur rood! fantastisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Peugeot 206 Peugeot 206 gewoon is lelijk, welke bedoel je getuned of gewoon? Oh ja dit is ok vette bak peugeot 206 cc parotech (niet getuned maar is standaard) die is wel dope die cc parotech :o hou wel van die fast and the furious stijl wagens en lowriders offcourse B) maar om nou een echte favoriet te noeme...nee :unsure: i think :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Lievelings lowrider: Impala B) btw als het een beetje mee zit heb ik binnekort de RC: Met Neon en spinners! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Shelby Ac Cobra, het kleine broertje van de grote 2 blucobra.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ik vind de ferrari enzo een coole auto B) heb er een keer in gezeten en was er niet meer uit tekrijgen mooi intriuer en zat echt sportief lekker :lol: maar alleen een beetje aan de prijs :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 De Mitsubishi Lancer Evo 9. Ik vind hem er wel mooi uit zien. En hij komt in 2006 uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Welke bak is dit? Ehhhh das een goede vraag! :blink: Ik vond het wel een hele mooie auto om hier neer te zetten, maar het was een franse site, waar ik hem vanaf had gehaald en er stond niet bij welke auto het was, maar hij lijkt erg veel op een opel (calibra), maar zeker weet ik dat niet, misschien weet 1 van de andere leden wat voor auto dit is??? Trouwens, ik heb nou een auto gevonden! Er zal heus wel iemand hier zijn die van schildpadjes houd? (en een beetje van kevers) NEE? Tuurlijk wel! En als diegene van schildpadjes houdt, dan denk ik dat deze auto zijn lievelingsauto wordt! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 (bewerkt) De Opel Zafira OPC (ik denk dat het staat voor: Opel Peformance Centre), is een en al mooi. Ik zit te twijfelen of ik die later ook ga kopen, ik wil sowieso een MPV. EDIT: Of dit; De Arto Camper Deze Renault is ook best gaaf; Best geinig crossbakkie Nog een EDIT: Deze Citroën C5 1.8 16v Ligne Prestige (met standaard spoilerkit?!) mag er ook wezen Mooi issie he?! :lol: Bewerkt: 27 april 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Oh nee, ik bedoelde deze :lol: . Die kleine auto's vind ik ook wel grappig: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 (bewerkt) De Opel Zafira OPC (ik denk dat het staat voor: Opel Peformance Centre), is een en al mooi.Ik zit te twijfelen of ik die later ook ga kopen, ik wil sowieso een MPV. Er is trouwens ook een Opel Astra High Performance Condept car. Deze stond ook op de Auto RAI 2005. En ik vind het wel een mooie auto. Het is een heel mooi sportief auto'tje. En ik denk dat hij ook heel snel is. Bewerkt: 27 april 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 citroen c4 sport concepts: citroen C-Airlounge citroen c6 citroen c-airdream vind ik personelijk de mooiste citroen tot nu toe. concept berlingo 4x4 citroen osee citroen psa-tulip ik vind het net een smart :huh: COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.