pascal Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Hallo, ik krijg geen geluid bij gta vc ik kan ook niks instellen hij zegt geen hardware gevonden ofzo iets ? ik heb geluidskaart in moederbord zitten kunnen julie mij helpen hoe ik dat kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 de nieuwste drivers voor je moederbord downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pascal Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 hoe?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 wel,probeer VC opnieuw te instaleren,als je dan geen geluid krijgt,kijk dan of je bestanden van VC wel in de juiste map zitten,en anders voldoet je pc niet aan de vereisten van VC oftewel is het CD'tje van VC beschadigt en zou ik hem laten herstellen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 toevalig een gedownloade versie want daarbij doet het geluid het ook vaak niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 soms dacht ik ook dat mijn geluid het niet deed maar de geluidboxvolume staat helemaal laag . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) toevalig een gedownloade versie want daarbij doet het geluid het ook vaak niet. Over warez praten we niet hier *edit* mijn excuses mazzeltje, zal het onthouden Bewerkt: 23 september 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 toevalig een gedownloade versie want daarbij doet het geluid het ook vaak niet. Over warez praten we niet hier Het is toch helemaal niet zeker of ''pascal'' een illegale versie heeft. Hij vraagt alleen of hij die heeft. Zolang we niks zeker weten of hij illegaal is blijft dit topic gewoon open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.