the master gamer Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 heej, als ik gta vc wil opstarten op de pc. dan staat er steeds. bij dat plaatje waar je die tekst eronder ziet en dan met grand theft auto vice city erop( dat komt na het filmpje) dan duurt het laden zo lang, en als ik dan naar het burooblad ga dan staat er zo: een berichtje van gta vc reageert niet. en daarna dat met dat rapport ja/niet verzenden. het is mischien een beetje onduidelijk. maar ik hoop dat iemand kan helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Mischien gewoon proberen te herinstaleren,en kijk op de achterkant van het doosje van vice city om te zien of je aan alle vereisten onderdelen voldoet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Misschien dat er veel programmatjes draaien, zet deze uit. Met spelletjes spelen op de PC moet je vaak zoveel mogelijk onnodige dingen uitzetten. Ook inderdaad handig zoals GTAgangster zei, dat je PC aan systeem eisen voldoet, anders word het sparen voorwat onderdelen! Koos. Bewerkt: 18 september 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.