W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Deze 1e foto is uit 'The Introduction' van SA. Die screen is genomen in 1992. En je ziet dat het Luigi's Sex Club is. LCS speelt zich af in 1998 en dan is het 'Paulie's Revue Bar'. GTA III speelt zich af in 2000 en dan is het weer Luigi's Sex Club. Wie hebt hier een verklaring voor? Bewerkt: 16 september 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Deze 1e foto is uit 'The Introduction' van SA.Die screen is genomen in 1992. En je ziet dat het Luigi's Sex Club is. LCS speelt zich af in 1998 en dan is het 'Paulie's Revue Bar'. GTA III speelt zich af in 2000 en dan is het weer Luigi's Sex Club. Wie hebt hier een verklaring voor? ik dacht toch echt dat gta3 in de jaren 90 zich af speelde en niet in 2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Deze 1e foto is uit 'The Introduction' van SA.Die screen is genomen in 1992. En je ziet dat het Luigi's Sex Club is. LCS speelt zich af in 1998 en dan is het 'Paulie's Revue Bar'. GTA III speelt zich af in 2000 en dan is het weer Luigi's Sex Club. Wie hebt hier een verklaring voor? ik dacht toch echt dat gta3 in de jaren 90 zich af speelde en niet in 2000 Nee echt waar. Het speelt zich af in 2000 of 2001. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 het is in het jaar 2000 ja maar kan er een screen komen om het te kunnen vergelijken (gta3 doet het bij mij niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Er staan 3 screens. Uit SA, Uit LCS en uit GTA III vind je dat niet genoeg ofzo??? Bewerkt: 16 september 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Er staan 3 screens.Uit SA, Uit LCS en uit GTA III vind je dat niet genoeg ofzo??? Mischien is die screen op een andere plaats genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 oh sorry ik dacht dat het aleen uit lcs was sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Er staan 3 screens.Uit SA, Uit LCS en uit GTA III vind je dat niet genoeg ofzo??? Mischien is die screen op een andere plaats genomen? hoebedoel je? graag iets duidelijker a.u.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 misschien omdat het in andere jaren is is het misschien anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Volgens mij is dat gewoon mogelijk.. Misschien maakte hij niet genoeg winst, verkochtte hij de boel, verdiende daarna weer een heleboel geld (drugshandel misschien?) en kocht daarna de club gewoon weer terug.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 We zien het dan waarschijnlijk in Liberty City Stories. Maar ik denkd at het gewoon een fout is van Rockstar Games aangezien de introduction DVD door een andere team werd gemaakt dan LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Volgens mij is dat gewoon mogelijk..Misschien maakte hij niet genoeg winst, verkochtte hij de boel, verdiende daarna weer een heleboel geld (drugshandel misschien?) en kocht daarna de club gewoon weer terug.. Alleen wist R* toen ze SA gingen maken nog niks af van LCS (eigelijk wel logisch) dus klopt het verhaal niet helemaal. (of je moet Mark B z'n verhaal nemen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Het is denk ik gewoon een foutje van rockstar. Wel goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Maar misschien zit 'Paulie's Revue Bar' gewoon ergens anders in het spel.. Het plaatje is namelijk niet breed genoeg omdat te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 In alle previews is al duidelijk gemaakt dat dit exact op dezelfde plek als Sex Club 7 is. Ook is in de trailer duidelijk te zien dat dit hetzelfde gebouw is met alleen maar een ander frontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.