frapkoe Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Kun jij goed texturen of moddelen met zmodeler of 3dx Stuur me dan een PM dan kom je mischien bij ons team...... Greetzzzz Frap Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 wat wil je gaan maken dan ? Greetz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Misschien dat je wat info kunt geven over jouw team en wat die zoal doet/maakt? Want wie weet wil ik helemaal niet in jouw team komen en degene die dat wel willen moeten wel eerst weten waar het voor is . Reageren
frapkoe Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Owkeej dan... De nl-mod alles in NL ik ben op zoek naar mensen die kunnen texuren. Het gaat nog om de kleine dingen zoals billboards.Maar ook om de texturen van voertuigen. Ik hoop dat jullie nu iets meer weten. Anders hoor ik t wel Greetzzz Frap Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Owkeej dan...De nl-mod alles in NL ik ben op zoek naar mensen die kunnen texuren. Het gaat nog om de kleine dingen zoals billboards.Maar ook om de texturen van voertuigen. Ik hoop dat jullie nu iets meer weten. Anders hoor ik t wel Greetzzz Frap Als je een beetje rondkijkt in de Modding Showroom, Zie je dat er al iets van 5 Projecten zijn gestart om te gaan vertalen, En B.T.W. voor welke GTA is het? Reageren
frapkoe Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Gta SA Greetzzzz Frap Reageren
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik wil wel plaatjes voor je maken kan namelijk erg goed bewerken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.