Jump to content

Hydra Hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was gezellig in m'n Hydra aan het vliegen vanuit het 3e persoon zicht. Opeens zag ik zo'n lock ding wat je ook krijgt als je de hittezoekende rocketlauncher gebruikt. Daarna is het me niet meer gelukt dat terug te krijgen. Weet iemand anders misschien hoe dat moet?

Geplaatst: (bewerkt)

PS2 is et volgens mij L1 (kan fout zijn) en op de PC is et Spatiebalk.

[Edit: sorry dan kan ik je neit helpen, Trouwens Welkom op Het GTAForum ! :cya::bonk: )

Bewerkt: door Low-Co

oh das bale

P.S. je moet niet dubbelposten rechtboven je vorige post staan een knopje EDIT als je daar op drukt kan je je vorige bericht bewerken.

[Edit: heb je de zoekfunctie al gebruikt ?]

Bewerkt: door Low-Co

Excuus ;)

Ik wil het echt weten, ik heb net een filmpje gezien waarin iemand andere Hydra achter na zit en die locked ook de hele tijd, ik wil het ook! :-(

Bewerkt: door berrry
Geplaatst:
Excuus ;)

Ik wil het echt weten, ik heb net een filmpje gezien waarin iemand andere Hydra achter na zit en die locked ook de hele tijd, ik wil het ook! :-(

Op x-box weet ik niet maar je moet gewoon op de richtknop duwen en dan op de schietknop :Y;)

Geplaatst:

Ik heb het gevonden! 8):D Je moet de X - knop ingedrukt houden en zodra die rood is vuur je. Piece of cake! Ik ga nu lekker dog fighten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...