rick15465 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Weet iemand hoe je een shout box kan maken ? Reageren
MarcN Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Waar wil je dat hebben, gewoon op je website, op je forum, als modificatie, ofzo? Zoek eens tussen de scripts van www.hotscripts.com Reageren
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Mag deze reclame eigelijk wel? Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Waar wil je dat hebben, gewoon op je website, op je forum, als modificatie, ofzo?Zoek eens tussen de scripts van www.hotscripts.com op mijn forum Reageren
Timos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 In principe help ik geen concurenten, maar bij deze; Zoek eens op google, je moet denk ik wel een IPB forum hebben [invision Power Board, dus geen Invision Free] anders werkt het niet. Dan zoek je gewoon op IPB Shoutbox Modification en dan vind je het van zelf.. Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 In principe help ik geen concurenten, maar bij deze;Zoek eens op google, je moet denk ik wel een IPB forum hebben [invision Power Board, dus geen Invision Free] anders werkt het niet. Dan zoek je gewoon op IPB Shoutbox Modification en dan vind je het van zelf.. oh maar ik heb invision free och ja jammer dan hier mag een slot op dan maar ik vraag er niet om. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.