Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 nee hoor en je kan weer opstijgen Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) dan zinkt ie toch na een tijd? Nou hij bleef een half uur drijven en toen had ik geen zin meer om te kijken of die nog zou zinken toen ging ik daarna een stukje rijden dus hij kan wel langer dan een half uur drijven EDIT: het klopt volgens mij wel dat je dan weer kan opstijgen maar dit weet ik niet zeker Bewerkt: 17 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 een boot blijft ook zééééér lang drijven voor die zinkt.. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dan zinkt ie toch na een tijd? Nou hij bleef een half uur drijven en toen had ik geen zin meer om te kijken of die nog zou zinken toen ging ik daarna een stukje rijden dus hij kan wel langer dan een half uur drijven EDIT: het klopt volgens mij wel dat je dan weer kan opstijgen maar dit weet ik niet zeker je kan weer opstijgen hoor als je op het water drijft :'D Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 zonder cheats??? jep waarom probeer je het zelf niet ? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) een boot blijft ook zééééér lang drijven voor die zinkt.. Raar een boot hoort tog niet te zinken Bewerkt: 17 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Als hij ontploft hé dan zinkt hij normaal bij mij zonk hij snel een boot (een ontplofte) dus zal dit dan toch een bug zijn ? Reageren
Stefan Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ja eigenlijk wel want het leger heeft ook zo eentje @ Joriz Goed gezien ! een cargobob toch? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Ja zo een Cargobob is het ik dagt eerst aan een hunter maar dit is het natuurlijk niet Maar zo een boot niet ontploft of iets dergelijks die hoort toch niet te zinken Bewerkt: 17 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 enkel een ontplofte zinkt.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Dat is bij alle helikopters hier is dus niets speciaals aan. O, ja? Als ik met een Maverick in zee stort ontploft die, en zinkt. Reageren
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 als een voertuig niet ontploft blijf het drijven:) alleen die autos niet.. Reageren
Krid Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Bij mij blijven ze ook niet altijd drijven hoor. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Ja klopt maar tot nu toe heb ik alleen maar een Levithan zien blijven drijven elk ander voertuig zinkt behalve boten maar dat is als ze zijn ontploft 100ste bericht Bewerkt: 20 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.