frapkoe Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Kan ik aan elke auto de trekhaak maken wat achter de utitly zit? K wil namelijk een aanhanger gaan maken ervoor. Als t kan wil k m achter de huntley zetten..... Greetzzzzz Frap Bewerkt: 16 september 2005 door frapkoe Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Kan ik aan elke auto de trekhaak maken wat achter de utitly zit?K wil namelijk een aanhanger gaan maken ervoor. Als t kan wil k m achter de huntley zetten..... Greetzzzzz Frap Volgens mij heb je voor deze vraag nu al 20 topics opengemaakt Ik denk dat het wel zou kunnen, ik weet niet hoe. Ik denk dat het met SCM gaat . Reageren
frapkoe Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Dit is pas t eerste topic hierover. En hoe werkt het nu bij de orginele?? Greetzzzz Frap Reageren
Wiepie Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Dit is pas t eerste topic hierover.En hoe werkt het nu bij de orginele?? Greetzzzz Frap er staan wel van die trappen en aanhanger op het vliegveld, als je daar een .txd over heen zet, en ook over die autos op het vliegveld, heb je het ook. Bewerkt: 16 september 2005 door Wiepie Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Dit is pas t eerste topic hierover.En hoe werkt het nu bij de orginele?? Greetzzzz Frap er staan wel van die trappen en aanhanger op het vliegveld, als je daar een .txd over heen zet, en ook over die autos op het vliegveld, heb je het ook. klopt niet helemaal wat jij zegt wat over txd maar wat hebben textures er mee te maken? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Als je varieatie wilt in de auto's is het bijna onmogenlijk..., Dan moet je je zeker 1 jaar verdiepen in modding. Ik geloof namenlijk dat de aanhanger inde DFF en COL staat geschreven. Als het in een DAT geschreven stond dan was het niet zo moeilijk geweest. Dit is dus vrijwel onmogenlijk..., je moet een hele goede scripter + modeller zijn. Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dit is pas t eerste topic hierover.En hoe werkt het nu bij de orginele?? Greetzzzz Frap er staan wel van die trappen en aanhanger op het vliegveld, als je daar een .txd over heen zet, en ook over die autos op het vliegveld, heb je het ook. klopt niet helemaal wat jij zegt wat over txd maar wat hebben textures er mee te maken? Nou ja dan plak je er een andere textuur op. Maar Bradley heeft al een ander antwoord. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dit is pas t eerste topic hierover. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand anders hier al een aantal topics over had geopend. Je had dus gewoon de zoekfunctie kunnen gebruiken en kijken of daar het antwoord in stond. Zo niet dan kon je je vraag opnieuw stellen in een al geopend topic . Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 frapkoe zei dat die untilety van een trekhaak had maar da is aleen de texture dus geen trekhaak zoals aan de bagage Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 wat ook tog kan, de nieuwe 3ds scripts van kam downloaden, dan 2 .dff's importeren, dus 1 wagen, en 1 aanhanger, de dummies zijn al geplaats :'D Dan model je ze aan elkaar, dus model jezelf een klein trekhaakje, texture je je, en je replace alles, of je add ze zelfs Zo zou het ook kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.