diederik Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik weet niet of jullie er al aan gedacht hadden, maar ik vraag me af wat er in lcs op het bouwterein van staunton isl. is . Heeben jullie al enig idee ? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 LCS speelt zich ongeveer 2 jaar af voor GTA III, dus het gebouw is sowieso nog niet af. Verder zou ik het ook niet weten. Reageren
diederik Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik hoop zelf dat er een nieuw gebouw staat ( die in gta 3 blijkbaar is afgebroken ) Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Er kan ook niks staan omdat het spel eerder is dan gta 3 Reageren
diederik Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Mischien staat er wel een heel oud gebouw rijp voor de sloop Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 dan moet het wel aan het einde afgebroken worden anders dan moet het gebouw al klaar zijn in 3 Reageren
Joriz Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Als je in GTA3 kijkt zie je hier inderdaad nog de randen staan van een oud gebouw (buurt). Waarschijnlijk was dit een achterbuurt in Liberty City die dus in GTA3 werd vervangen door een nieuwe zakelijk district. Ik neem aan dat we in GTA LCS gaan zien wat voor buurt het is. Ik neem aan dat het wel redelijk belangrijk is voor de storyline. Reageren
The Truth Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Mischien moet je als missie het gebouw wel afbreken ( zoals in vice city met de kleine vliegtuigjes ) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik heb even op internet gezocht en kwam dit tegen: LCS: GTA III: Reageren
Damos Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 de meneer staat ervoor dus je kunt het niet zien maar voor de rset is het wel hetzelfde Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 de meneer staat ervoor dus je kunt het niet zien maar voor de rset is het wel hetzelfde Let ook even op de gebouwen die je onder zijn arm kunt zien, die zie je niet in GTA III. Reageren
Damos Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dus R* heeft het anders gemaakt of die gebouwen zijn ook afgebroken maar dat moet dan wel echt toeval zijn Reageren
Joriz Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Er is inderdaad duidelijk te zien dat er lage gebouwen staan. Ook zie je dat het meerdere huizen blokken zijn. Ik neem aan dat deze gebouwen op typische New York flats lijken (zo'n ding waar die mensen van Friends in zitten) Reageren
Insane Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 dat zou me wel vet lijken als dat bouwterrein nu een sloppewijk wordt, op dat bouweterrein in GTA III viel er bijna niks te doen, alleen een paar missies. Reageren
djaa Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 kan dat die huisen niet zijn van achter die bouwterein waar ook de metro station is??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.